گوشی های دارای پردازنده اسنپدراگون 845

اگر نگاهی گذرا بر خصوصیات فنی بهترین گوشی های 2018 بیاندازید، متوجه خواهید شد که اغلب گوشی ها، مجهز به جدیدترین تراشه Qualcomm snapdragon 845 هستند، یکی از بروزترین و قدرتمندترین نوع پردازشگرهای موجود در بازار . این مدل نسبت نمونه قبل 835 ، دارای آپشن های بیشتر و البته قدرت و سرعت چشمگیرتری است. اگر برای خرید یک گوشی ، داشتن پردازشگر پر قدرت یکی از ملاک های انتخاب شماست، پس در ادامه با بخش فناوری مجله ماه همراه باشید. زیرا قصد داریم تا لیستی از بهترین گوشی های دارای پردازنده اسنپدراگون 845 را معرفی کنیم.

بررسی گوشی های دارای پردازنده اسنپدراگون 845

این تراشه از سری محصولات ساخت سامسونگ است که به نسبت مدل قبلی، مزیت های بیشتری دارد از جمله این که بر اساس ادعای کارشناسان و البته تجربه ای که کاربران در استفاده از گوشی های دارای این تراشه کسب کرده اند، اسنپدراگون 845 ، 20 درصد بیش از نمونه 835 ، سرعت دارد. به این صورت که :

  • اولین تراشه ای است که از سیستم طراحی DynamIQ بهره برده است.
  • اولین تراشه ای است که قدرت و عمر باتری را در هر گوشی، تا 30 درصد افزایش می دهد.
  • این تراشه دارای سیستم امنیتی جداگانه ای است که ضریب اطمینان را در گوشی بالا می برد.
  • این تراشه قابلیت پشتیبانی از ویدئوهایی با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه را دارد.

وان پلاس 6 تی ( oneplus 6T )

  • نمایشگر : 6.42 اینچ از نوع AMOLED با کیفیت Full HD
  • رم : 8 گیگابایت و حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • نرم افزار : اندروید 9
  • دوربین اصلی : لنز دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی
  • دوربین جلو : 20 مگاپیکسل
  • وزن : 185 گرم
  • باتری : 3700 میلی آمپر

این گوشی یکی از ارزان ترین گوشی هایی است که مجهز به امکانات بی نظیر این تراشه جدید است. بدنه گوشی از جنس شیشه است و به دلیل داشتن ظرفیت حافظه داخلی متفاوت، در قیمت های مختلف عرضه می شود. از دیگر امکانات این گوشی، جک 3،5 میلی متری هدفون و داشتن یک حسگر فوق حساس انگشتی است. عملکرد دوربین آن بی نظیر و نمایشگر آن نیز بسیار با کیفیت و شفاف است.

وان پلاس 6 تی ( oneplus 6T )

سامسونگ های سری 9

این سه مدل از سری محصولات جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 ، گلکسی اس 9 پلاس و نوت 9 ، از سری گوشی های دارای پردازنده اسنپدراگون 845 هستند. البته این تراشه در تولیدات عرضه شده در اروپا و آمریکا به کار رفته و در کشورهایی مثل هند، سامسونگ اغلب محصولات خود را با تراشه Exynos تولید می کند. گذشته از نوع تراشه، این گوشی ها دارای یکی از بهترین و با کیفیت ترین نمایشگر ها و دوربین ها نیز هستند. از جمله خصوصیات فنی این مدل ها:

سامسونگ های سری 9

پردازنده گلکسی اس 9

  • نمایشگر : 5،8 اینچی از نوع AMOLED با کیفیت QHD
  • رم : 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت
  • نرم افزار : اندروید 8
  • دوربین اصلی : 12 مگاپیکسل و دوربین جلو، 8 مگاپیکسل
  • وزن : 163 گرم
  • باتری : 3000 میلی آمپر

پردازنده گلکسی اس 9 پلاس

  • نمایشگر : 6،2 اینچی از نوع AMOLED با کیفیت QHD
  • رم : 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی
  • نرم افزار : اندروید 8
  • دوربین اصلی : لنز دوگانه 12 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی
  • وزن : 189 گرم
  • باتری : 3500 میلی آمپر

شیائومی می 8

در ماه می 2018، شرکت شیائومی دو نسخه از محصول خود را با نام شیائومی می 8 و شیائومی اکسپلورر با بهره مندی از امکانات تراشه کوالکام در میان گوشی های دارای پردازنده اسنپدراگون 845 بازار عرضه کرد. هر دوی این گوشی ها دارای نمایشگر 6،2 اینچی از نوع AMOLED  با کیفیت HD هستند که به همراه یک نوار بریدگی و دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت، قابلیت برطرف کردن تمامی نیازهای یک کاربر معمولی را دارد. علاوه بر این، حسگر انگشتی گوشی، دارای حساس ترین سنسور هاست و دوربین تشخیص چهره آن نیز، دارای قابلیت ارائه تصویر 3D است. به همه این امکانات، باید جنس شیشه ای بدنه و طراحی زیبا را نیز اضافه کرد.

شیائومی می میکس 2 اس ( Xiaomi mi mix 2s )

این گوشی در اواخر مارس 2018 در شانگهای ، رونمایی شد. این گوشی، ترکیبی از هنر و فناوری است. جنس بدنه از سرامیک و قاب آن، آلومینیومی است. نمایشگر گوشی، 5،99 اینچ از نوع AMOLED  با کیفیت QHD است. رزولوشن تصویر در این نمایشگر، 1080 * 2160 پیکسل، رم 6 و 8 گیگابایتی، حافظه داخلی65، 128 و 256 گیگابایتی و باتری 3400 میلی آمپر است. دوربین دوگانه این گوشی، یکی از بهترین و با کیفیت ترین دوربین های تلفن همراه هوشمند در سال 2018 است، این گوشی از دیگر گوشی های دارای پردازنده اسنپدراگون 845 است .

شیائومی می میکس 2 اس ( Xiaomi mi mix 2s )

ایسوس زنفون 5 زد ( Asus Zenfon 5z )

این گوشی شباهت بسیاری با آیفون ایکس اس دارد، به ویژه از لحاظ طراحی دوربین پشتی و قاب دور تصویر در نمایشگر. این مدل، از یک پنل 6.2 اینچی از نوع IPS LCD با کیفیت Full HD تشکیل شده که تصاویر زیبایی را ارائه می دهد. حسگر انگشتی فوق حساس آن، در پشت گوشی قرار گرفته و دارای ظرفیت RAM4، 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی است.

ایسوس زنفون 5 زد ( Asus Zenfon 5z )

اچ تی سی یو 12 پلاس

این مدل، یکی از جدیدترین محصولات شرکت HTC است که طراحی بسیار زیبایی دارد. شباهت این محصول با نمونه قبلی در کنار جنس شیشه ای قاب و بدنه و البته دارا بودن خاصیت ضد آب، از این گوشی یک وسیله کارآمد و بی نظیر ساخته است. اندازه کلی گوشی در مقایسه با نمونه های قبلی، کمی بزرگتر شده و هیچ دکمه در صفحه آن مشاهده نمی شود. پردازشگر آن مجهز به جدید ترین تراشه کوالکام است که آن را در رده گوشی های دارای پردازنده اسنپدراگون 845 قرار داده است. رم این گوشی 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت است که البته قابلیت نصب کارت حافظه نیز دارد. نمایشگر این گوشی از یک پنل 6 اینچی سوپر LED با رزولوشن 2880 * 1140 پیکسلی ساخته شده که کیفیت مطلوبی در ارائه تصاویر دارد. باتری آن نیز 3500 میلی آمپر و عمر مناسبی دارد.

اچ تی سی یو 12 پلاس

ال جی جی 7 تینکیو

از جدیدترین محصولات ال جی است که با به روز ترین تراشه دنیا همراه شده و در دسته بندی گوشی های دارای پردازنده اسنپدراگون 845 قرار گرفته است. ظرفیت رم این گوشی 6 گیگابایتی و حافظه داخلی آن، 128 گیگابایتی است، به همراه قابلیت نصب کارت حافظه. طراحان و کارشناسان، در طراحی این محصول تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا نظر کاربران را جلب کرده و تا حدودی نیز در این زمینه موفق بوده اند. زیرا علاوه بر کیفیت مطلوب نمایشگر، عملکرد دوربین نیز، قابل قبول به نظر می رسد. البته نمی توان این گوشی را با دیگر محصولاتی مثل شرکت سامسونگ یا آیفون مقایسه کرد، اما به هر حال با توجه به میزان قیمت، امکانات خوبی را ارائه داده است. قیمت این گوشی، 750 دلار است.

ال جی جی 7 تینکیو

[rs_post_grid cats=”36,49″ show_author=”no” post_per_page=”12″]
ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید