بهترین گوشی های 2018

امروزه یکی وسایلی که میتوان از طریق آن متوجه رشد سریع فناوری شد، گوشی های هوشمند است. وسیله ای که معمولا بیش از دیگر ابزارهای الکترونیک، در پی پیشروی است و رقبا در پی فراهم کردن امکانات جدیدی در تولیدات خود هستند. حقیقتا خرید چنین محصولاتی با چنین تنوعی، بسیار دشوار است در ادامه بهترین گوشی های 2018 را با هم مرور میکنیم.

فناوری بهترین گوشی های 2018

اگر به دنبال خرید یک گوشی همراه هوشمند هستید، باید ابتدا هدف خود را مشخص کنید. آیا برای شما به روز بودن و برخورداری از آخرین امکانات، اهمیت دارد یا کیفیت و کارآیی؟ این لیستی از بهترین گوشی هایی است که در سال2018 تولید و به بازار عرضه میشود:

فناوری بهترین گوشی های 2018

گوشی های هوشمند Huawei P20 Pro جزو بهترین گوشی های 2018

این مدل گوشی، یکی از محبوب ترین و شگفت انگیز ترین گوشی های هوشمند سال 2018 است. دوربین موجود در این گوشی با قدرت 6.8 مگاپیکسل، قابلیت یک عکاسی حرفه ای را برای شما فراهم میکند. باتری این گوشی بسیار قدرتمند بوده و ظرفیت بالایی دارد، به طوری که میتوانید یک روز کامل و پرمشغله را با یک بار شارژ کردن آن، پشت سر بگذارد. صفحه نمایش آن، 1/6 اینچ و OLED است و دارای یک پردازشگر قدرتمند 970 kirin و ضد آب است.

Sumsung Galaxy S9 مدل 2018

این مدل گوشی در اوایل سال 2018 وارد بازار شد و خود، انقلابی در گوشی های مدل S در شرکت سامسونگ بود، اما هنوز هم با انتظاراتی که کاربران از یک گوشی هوشمند حتی نسبت به سری قبل این گوشی یعنی سامسونگ  samsung galaxy a8 دارند، بسیار فاصله دارد. از قابلیت های آن: RAM 6 گیگابایتی، پردازشگر 845 snapdragone که سریع ترین نوع پردازشگرهاست، دوربین پشت دوگانه، قابلیت پخش آهسته تصاویر، پشتیبانی از کارت microSD، شارژ بی سیم و بسیار سریع، ضد آب و پورت USB از نوع C.

Sumsung Galaxy S9

یکی از زیژگی هایی که Galaxy S9 را برتر از iPhone قرار داره، عملکرد RF است که موجب سرعت و اتصال طولانی تر اینترنت شده است. قیمت اصلی این گوشی، 840 دلار است که در مقایسه با گوشی هایی با همین قابلیت ها، معقول و با صرفه به نظر میرسد.

Apple iPhone x یکی دیگر از بهترین گوشی های 2018

از چند ماه پیش، فروش این مدل گوشی Apple بعنوان نسل جدید آیفون آغاز شد و قیمت اولیه آن 999 دلار بوده است که نسبت به دیگر مدل های عرضه شده در بازار، قدری گران تر است. iPhone x با تمامی مدل هایی که تا کنون از شرکت Apple دیده ایم، متفاوت است. صفحه نمایش آن، 8/5 اینچ است و هیچ دکمه ای بر روی صفحه ی گوشی وجود ندارد. برای اولین بار در iPhone x از صفحه ی OLED استفاده شد.

Apple iPhone x

دوربین پشتی گوشی نیز دوگانه است. گوشی iPhone x اولین مدل گوشس هوشمندی بود که از فناوری تشخیص چهره برای باز کردن قفل صفحه ی گوشی استفاده کرد. به همین دلیل، دکمه ای روی صفحه نمایش، تعبیه نشده است. فرآیند شارژ باتری نیز در این گوشی، از طریق wifi صورت میگیرد. صفحه ی شیشه ای پشت گوشی، برای عملکرد بهتر گوشی در هنگام شارژ بی سیم، طراحی شده. زیرا شیشه، امواج را بهتر از آلومینیوم عبور میدهد. iPhone x در حال حاضر یکی از بهترین و پیشرفته ترین مدل های گوشی همراه هوشمند در جهان است.

Sumsung Galexy Note 8 نمونه ای خاص از گوشی های هوشمند

قبل از ورود iphone x به بازار، Galexy note 8 حرف اول را در بازار فروش تلفن های هوشمند را داشت و اکنون هم این قابلیت را دارد تا جزو چند مدل برتر باشد. Note 8 تمامی امکانات و خصوصیات گوشی های سریGalexy  را دارد. اما بر خلافs 9 ، هنوز از Android 8 Oero پشتیبانی نمیکند. دوربین این گوشی دوگانه نیست و از پردازشگر snapdragone 835 بهره میبرد. طبق گفته مجله اینترنتی ماه، قیمت اولیه این گوشی، 930 دلار بوده است.

Google Pixel 2 xl  / Pixel 2

اگر چه ممکن است این گوشی در مقایسه با مدل های پیشرفته تر، امکانات کمتری داشته باشد، اما به هر حال محصولات Google طرفداران خاص خود را دارد. از ویژگی های این دو مدل Google ، یعنی Pixel 2 xl  و Pixel 2 میتوان به خصوصیت ضد آب، صفحه نمایش 6 اینچی، پردازشگر 835 snapdragone، RAM 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین پشت 12 مگاپیکسلی و باتری 3520 Mah اشاره کرد. این مدل گوشی های ساخت Google قابلیت شارژ بی سیم با استفاد از wifi را ندارند. و هم اکنون Pixel 2  با قیمت 649 دلار و Pixel 2 xl  با قیمت 849 دلار در بازر عرضه میشود.

Google Pixel 2 xl

Apple iphone 8 / 8plus

شکل ظاهری iphone 8  تا حدودی شبیه به iphone 7  است. تنها تفاوت آنها، صفحه ی شیشه ای پشت گوشی در مدل 8 و 8 plus  است. علاوه براین، مدل جدید iphone  دارای دوربین با کیفیت تر، پردازشگر پیشرفته و صفحه نمایش LED زیباتریست. کارشناس مجله اینترنتی ماه میگوید که سرعت شارژ باتری در این گوشی بسیار بالاست و 50 درصد شارژ باتری را در مدت 30 دقیقه کامل میکند. قیمت اولیه این گوشی در بازار 699 دلار است.

Oneplus 5t از ارزان ترین و بهترین گوشی های 2018

یکی از ارزان قیمت ترین گوشی های ارایه شده در بازار 2018 است. از جمله خصوصیات آن: قابلیت باز کردن قفل صفحه با تشخیص چهره ، دوربین دوگانه، صفحه شیشه ای پشت گوشی، RAM 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی. قیمت تمام شده ی آن در بازار فقط 499 دلار است.

Oneplus 5t

گوشی های هوشمند Sony x peria xz 2

این مدل گوشی، از مدت ها قبل جز رده بندی گوشی های برتر قرار گرفته. از قابلیت های منحصر به فرد آن، اسکنر موجود در پشت گوشی است که با تشخیص اثر انگشت، قفل صفحه کلید را باز میکند. پشتیبانی از Android 8 Oreo، RAM 4 گیگابایت، قابیلت نصب micro SD ، ضد آب و ضد گرد و غبار، صفحه ی 7/5 اینچی، دوربین پشتی 19 مگاپیکسلی و قابلیت پخش حرکت آهسته از دیگر امکانات این مدل گوشی هایSony  است. قیمت این محصول در بازار 799 دلار است.

HTC U12 plus

HTC U12 plusاز جمله خصوصیات فنی این گوشی: صفحه نمایش 6 اینچی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، RAM 6 گیگابایتی، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی،  پردازشگر 845snapdragone است. این مدل گوشی نیز مثل نمونه Apple  و oneplus قابلیت باز کردن قفل صفحه از طریق تشخیص چهره را دارد. دوربین دوگانه و قاب شیشه ای از دیگر امکاناتی است که در این مدل فراهم شده و ما در مجله ماه برای شما آوردیم. از دیدگاه سردبیر مجله ماه یکی از معایب عمده این این گوشی، کیفیت پایین باتری است. هم زمان شارژ آن به نسبت دیگر گوشی های هوشمند، زیاد است و هم مصرف بالایی دارد.

[rs_post_grid cats=”36″ show_author=”no” post_per_page=”6″]
ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید