بهترین لوسیون ها برای دست های خشک در سال 2019

خشکی پوست دست در اثر دخالت عوامل متعددی ایجاد می شود که سرما و گرما و به طور کلی، تغییرات آب و هوایی نقش به سزایی در این زمینه دارد. اصولا در فصل سرد، خشکی هوا تاثیر به سزایی در خشکی پوست دارد و با آغاز فصل گرما نیز، تغییر زاویه تابش نور خورشید، اثرگذاری اشعه های مضر آن را بیشتر کرده و موجب خشکی پوست می گردد. یکی از ساده ترین و در دسترس ترین راهکار جلوگیری از خشکی پوست در زمستان و تابستان، استفاده مداوم از مرطوب کننده هاست. حتی یک مرطوب کننده عادی و ساده نیز می تواند در برطرف کردن این خشکی موثر باشد. از نظر کارشناسان مجله سلامت ماه ، یک سری برندها، جزء بهترین لوسیون ها برای دست های خشک در سال 2019 دسته بندی می شوند که در ادامه برخی از آنها را معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین لوسیون ها برای دست های خشک در سال 2019

خشکی پوست دست، یکی از اختلالات پوستی است که ممکن است در هر فصلی از سال اتفاق افتد. اصولا عوامل متعددی در ایجاد این خشکی دخالت دارند، از شرایط آب و هوایی گرفته تا عدم مراقبت از پوست و کمبود ویتامین ها و مواد مغذی در بدن. اما معمولا این خشکی را میتوان با استفاده درست و منظم از لوسیون های مرطوب کننده برطرف نمود. اما انتخاب یک محصول خوب با کیفیت عالی و ترکیبات مناسب، از اهمیت بسیاری برخوردار است. زیرا هر محصولی، خصوصیات خاص خود را دارد و ممکن است در برخی موارد، عدم سازگاری آن با پوست، نه تنها موجب بهبود وضعیت نمی شود، بلکه خشکی را تشدید می نماید. به همین دلیل، در برخی فروشگاه های اینترنتی عرضه محصولات مراقبتی و بهداشتی، لیستی از بهترین لوسیون ها برای دست های خشک در سال 2019 تهیه شده که در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم.

لوسیون L`Ccitane

یکی از بهترین لوسیون ها برای دست های خشک در سال 2019 که توسط اغلب سایت های عرضه محصولت مراقبتی معرفی شده، مرطوب کننده سیتان است که دربردارنده ترکیباتی مثل کره حیوانی، عصاره بادام، روغن نارگیل و مقداری عسل است که تاثیر به سزایی در حفظ رطوبت و نرمی پوست دارد. از نظر مصرف کنندگان، این محصول علی رغم سنگینی که دارد، اما به هیچ وجه منجر به چربی پوست نمی شود.اگرچه به نسبت دیگر محصولات موجود در بازار، قیمت بالاتری دارد، اما پس از یک دوره مصرف این لوسیون، متوجه این مسئله خواهید شد که پرداخت این قیمت برای محصول، ارزشمند بوده است.

لوسیون Yes to coconut

 اگر برای درمان زبری و لکه های خشکی روی پوست دست خود، به دنبال یک لوسیون با قیمت مناسب و با صرف هستید، سایت های عرضه کننده، محصول Yes to coconut  را به شما معرفی می کنند. این لوسیون حاوی مقادیری روغن نارگیل، کره حیوانی و روغن آواکادو است که همگی خاصیت مرطوب کنندگی داشته و تاثیر قابل توجهی بر درمان خشکی پوست دارد. 80 درصد از حجم این لوسیون از مواد طبیعی تشکیل شده و هیچ گونه ترکیبات مضری مثل پارابن یا ترکیبات شیمیایی ندارد. از نظر اغلب کاربران سایت های عرضه محصولات مراقبتی، این محصول، تاثیرگذاری فوق العاده ای دارد و بدون ایجاد اثری از چربی بر روی دست، پوست را همیشه نرم و لطیف نگه می دارد. قیمت مناسب آن نیز باعث شده تا به یکی از پرفروش ترین لوسیون ها در میان محصولات سال 2019 تبدیل شود.

لوسیون Miracle hand repair

یکی از بهترین لوسیون ها برای دست های خشک در سال 2019 با ترکیبات آلوئه ورا، لوسیون Miracle hand repair  است که علی رغم سبکی، تاثیر فوق العاده ای در برطرف کردن خشکی و زبری پوست دارد. این لوسیون، حاوی 60 درصد ترکیبات آلوئه ورا است که خود یکی از قوی ترین مرطوب کننده ها شناخته شده. از نظر مصرف کنندگان، این کرم واقعا یک معجزه برای پوست خشک است که اگرچه در لحظات اول، یک حالت چسبندگی در آن ایجاد می کند، اما پس از جذب توسط پوست، نرمی و لطافت را برای پوست به ارمغان می آورد.

لوسین Naked bee

محصول آمریکایی Naked bee یکی از لوسیون های طبیعی با ترکیبات اورگانیک است که بیشتر مناسب پوست های حساس است. این مرطوب کننده قوی، حاوی موم عسل، عصاره چای سفید و سبز، گلیسیرین، عسل  و روغن دانه آفتاب گردان که یکی از منابع سرشار از ویتامین ای است، می باشد، و معمولا با رایحه های متفاوت عرضه می گردد. در تهیه محصولات مراقبتی به ویژه مرطوب کننده ها، همان قدر که وجود ترکیبات مفید، از اهمیت بسیاری برخوردار است، نبود یک سری مواد شیمیایی نیز، موجب افزایش کیفیت محصول می شود.  برای مثال در این لوسیون، اثری از وجود موادی مثل پارابن، روغن های معدنی یا ترکیبات مضر دیگر نیست. به علاوه، اغلب شرکت های آمریکایی، محصولات خود را بر روی حیوانات آزمایش می کنند تا از این طریق، نتایج دقیق تری به دست آورند.

لوسین Naked bee

لوسیون O`Keeffe`s

این لوسیون از بهترین لوسیون ها برای دست های خشک در سال 2019 است که نه تنها در برطرف کرن خشکی دخالت دارد، بلکه حتی آسیب های پوستی ناشی از خشکی را نیز از بین میبرد. در واقع، افرادی که به دلیل خشکی پوست، دچار زبری، ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن کف دست شده اند، میتوانند به بهترین شکل ممکن از فواید این محصول استفاده نمایند. پارافین موجود در ترکیبات این لوسیون، لایه ای محافظتی بر روی پوست ایجاد می کند که اثر سرمای خشک زمستان را بر روی پوست، خنثی می نماید. این مرطوب کننده، علاوه بر اینکه چربی بر روی پوست ایجاد نمی کند، از تبخیر بیش از حد آب از سطح پوست نیز جلوگیری می کند.

لوسیون Philosophy hands of hope

این لوسیون نیز در فهرست بهترین لوسیون ها برای دست های خشک در سال 2019 قرار می گیرد. تیوپ این کرم در 3 سایز مختلف عرضه می شود که با توجه به قیمت آن، بسیار مناسب به نظر می رسد. روغن بادام شیرین، روغن سبوس برنج، روغن آفتابگردان و دیگر ترکیبات طبیعی باعث شده تا این محصول تقریبا اورگانیک، طرفداران بسیاری در میان محصولات مراقبت از پوست پیدا کند. کاربران سایت آمازون، نسبت به کارآیی ویژه این محصول، ابراز رضایت داشته و آن را محصولی بسیار تاثیرگذار میدانند که علاوه بر برطرف کردن خشکی، به زیبایی و لطافت پوست دست نیز کمک می کند.

لوسیون Aveeno

ترکیب جو دو سر موجود در این مرطوب کننده، باعث شده تا یکی از موثرترین محصولات مراقبتی برای برطرف کردن خشکی پوست از جانب کاربران سایت آمازون شناخته شود. تیوپ این کرم، در 3 سایز مختلف با قیمتی باصرفه عرضه می شود. جو دو سر، PH پوست را تنظیم کرده و ضمن ایجاد یک لایه محافظتی، از تبخیر بیش از حد آب از سطح پوست، جلوگیری می نماید. ترکیبات موجود در این لوسیون به گونه ای است که بدون ایجاد چربی اضافه در پوست، سریعا جذب شده و برای مدت طولانی، دست را نرم و لطیف نگه می دارد.

لوسیون Aveeno

مرطوب کننده ها معمولا جزء پرمصرف ترین ترکیبات آرایشی و مراقبتی هستند. پس از نظر بسیاری از افراد، با صرفه بودن آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ضمن اینکه این روزها، محصولات اورگانیک، جای خاصی در سبد کالای خانواده پیدا کرده و حتی در محصولات آرایشی بهداشتی نیز، همه توجهات به سمت ترکیبات طبیعی است. مواردی که معرفی شد، بهترین لوسیون ها برای دست های خشک در سال 2019 بود که از سوی اغلب سایت های عرضه محصولات بهداشتی، مورد تایید قرار گرفته و مصرف کنندگان نیز رضیت خود را اعلام کرده اند. مجله اینترنتی ماه نیز با معرفی این محصولات، کمک می کند تا بیش از پیش از پوست خود مراقبت کرده و از بروز انواع اختلالات پوستی جلوگیری نمایید.

[rs_post_grid cats=”39″ show_author=”no” post_per_page=”12″]
ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید