قوی ترین گوشی های سامسونگ

گوشی های هوشمند سامسونگ جزو محبوب ترین تلفن های همراه هستند و برای این محبوبیت دلایل متعددی دارند. این گوشی ها علاوه بر ظاهر زیبا و کیفیت و مقاومت بالا، از نظر نرم افزاری نیز از بهترین نسخه های نرم افزاری گوگل پشتیبانی می کنند. از نمونه های گران قیمت سری S گرفته تا مدل های نوت و سری A، تمامی گوشی های مدل گلکسی سامسونگ برای انواع سلیقه ها طراحی شده است، گرچه در بسیاری از موارد گوشی های شرکت سامسونگ به قدری به هم شباهت دارند که تشخیص آنها از یکدیگر کمی مشکل است. کارشناسان فناوری مجله ماه، لیستی از قوی ترین گوشی های سامسونگ را تهیه کرده اند تا با بررسی آنها مخاطبان خود را برای خرید یک محصول با کیفیت راهنمایی کنند.

معرفی قوی ترین گوشی های سامسونگ

همان طور که گفته شد شرکت سامسونگ به ویژه در سال های اخیر، در تولید محصولات خود زیاد به تغییرات ظاهری گوشی توجه نشان نداده و بیشتر ارتقای سیستم فنی گوشی ها را مد نظر داشته است. نکته جالب در مورد محصولات سامسونگ این است که در بسیاری از موارد تغییرات صورت گرفته در گوشی ها بر اساس سلیقه و نظر مشتری است. سامسونگ جزو برندهای مشتری مداری است که نظر و پیشنهاد و انتقاد کاربران را محترم شمرده و در تلاش است تا بر اساس نظریات آن ها به ارائه محصول بپردازد تا رضایت مشتری را جلب کند. از جمله قوی ترین گوشی های سامسونگ در سال های اخیر می توان به مدل های زیر اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی اس 9

هیچ شکی نیست که گوشی گلکسی اس 9 یکی از بهترین محصولات سال 2018 محسوب می شود. تجربه چندین ساله طراحان و کارشناسان سامسونگ همگی در این گوشی جمع آوری شده است. البته مدل دیگر اس 9 پلاس هم بعد از مدتی روانه بازار شد که دارای دوربینی با کیفیت تر و نمایشگری بزرگتر بود و البته قیمت بیشتری نیز داشت.

به هر حال گلکسی اس 9 دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی به همراه یک دوربین 12 مگاپیکسلی با امکانات پیشرفته عکاسی است. ظرفیت رم آن 4 گیگابایتی و حجم باتری نیز 3000 میلی آمپری است. از دیگر خصوصیات فنی آن، داشتن تراشه ای از نوع snapdragon 845 با قابلیت نصب کارت حافظه و همچنین خاصیت ضد آب است. از لحاظ ظاهری نیز شباهت زیادی با دیگر گوشی های سامسونگ دارد. در واقع دارای یک قاب با لبه های منحنی است که کار با آن را راحت تر می کند. این گوشی در زمان ورودش به بازار با قیمت 619 دلار عرضه می شد.

سامسونگ گلکسی نوت 9

آخرین محصول سامسونگ است که در حقیقت مجموعه ای از بهترین امکانات فنی موجود در یک گوشی هوشمند محسوب می شود. نمایشگر بزرگ این گوشی 6.4 اینچ و از نوع سوپر AMOLED است که کیفیتی کم نظیر دارد. نرم افزاری متنوع، باتری با حجم مناسب و عمر بالا و یک قلم بلوتوثی از دیگر مزیت هایی می باشد که این گوشی را در رده قوی ترین گوشی های سامسونگ قرار داده است.

دوربین اصلی سامسونگ گلکسی نوت 9 دارای یک هوش مصنوعی برای بالا بردن کیفیت تصویر، قابلیت شارژ بی سیم، مجهز به فناوری شارژ سریع، تراشه snapdragon 845 با رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی است. این گوشی را می توان کامل ترین محصول سامسونگ و از بهترین گوشی های 2018 دانست که با قیمت تقریبا 999 دلار در بازار موجود است.

 سامسونگ گلکسی نوت 9

سامسونگ گلکسی نوت 8

  • وزن: 195
  • نمایشگر: 6.3 اینچ
  • پردازشگر: snapdragon 835 و Exynos 8895 با RAM 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی
  • نرم افزار: اندروید 8
  • باتری: 3300 میلی آمپر
  • دوربین اصلی: دوگانه 12 مگاپیکسلی

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 نیز در زمره گوشی های پرطرفدار و از قوی ترین گوشی های سامسونگ می باشد که از نظر طراحی بسیار چشمگیر است و بیشتر کاربران علاقه مند به نمایشگرهای بزرگ، جذب آن می شوند. این گوشی از بسیاری جهات، شباهت هایی با گوشی های سری اس دارد. لنز دوربین، نمایشگر منحنی با کیفیت QHD، قاب فلزی و پنل شیشه ای از جمله شباهت های این گوشی با دیگر محصولات سری اس است. داشتن حافظه بالا، قابلیت ضد آب و شارژ بی سیم از جمله ویژگی هایی است که این مدل را به جدیدترین محصول سامسونگ بسیار نزدیک می کند. این گوشی در زمان عرضه با قیمتی در حدود 600 یورو به فروش می رسید.

سامسونگ گلکسی نوت 8

سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

  • وزن: 173 گرم
  • نمایشگر: 6.2 اینچ
  • پردازشگر: snapdragon 835 و Exynos 8895 با ظرفیت RAM 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی
  • نرم افزار: اندروید 8
  • باتری: 3500 میلی آمپر
  • دوربین اصلی: 12 مگاپیکسلی

این گوشی نسبت به نمونه قبل از خود دارای نمایشگری به مراتب بزرگتر است. البته با بزرگ شدن پنل، مطمئنا اندازه باتری نیز بیشتر شده است. همان طور که در خصوصیات فنی گوشی مشاهده کردید، دارای یک دوربین با کیفیت عالی، نمایشگری شفاف با کنتراست بالا، تراشه ای پرقدرت و نرم افزاری به روز است که محیط جالبی دارد. با وجود این امکانات، دارای قیمت مناسبی است و از این جهت، مورد توجه کاربران بسیاری در سرتاسر دنیا قرار گرفته است. قیمت تقریبی این گوشی، 500 دلار است.

سامسونگ گلکسی اس 8

سامسونگ گلکسی اس 8

  • وزن: 155 گرم
  • نمایشگر: 5.8 اینچ
  • پردازشگر: snapdragon 835 و Exynos 8895 با ظرفیت RAM 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی
  • نرم افزار: اندروید 8
  • باتری: 300 میلی آمپر
  • دوربین اصلی: 12 مگاپیکسل دارای یک لنز

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در سال 2017 وارد بازار شد، اما هنوز هم از نظر کارشناسان استفاده از آن امکان پذیر است، زیرا جدیدترین محصول سامسونگ فقط کمی از این گوشی پیشرفته تر است. نمایشگر گوشی از نوع نمایشگرهای AMOLED با رزولوشن بالاست که تصاویر آن با بهترین نور و بالاترین کنتراست ارائه می شود. قاب گوشی از جنس فلز و بدنه پشت آن از جنس شیشه است که امکان شارژ بی سیم را در گوشی فراهم می آورد.

همانند اغلب محصولات اخیر سامسونگ، دارای لبه هایی منحنی است که نگه داشتن گوشی را در دست راحت تر میکند. دوربین 12 مگاپیکسلی آن کیفیتی بی نظیر دارد و از جهت قابلیت فیلم برداری نیز، مورد رضایت کاربران قرار گرفته و از قوی ترین گوشی های سامسونگ به شمار می آید.

قابلیت ضد آب، فناوری شارژ سریع، حسگر اثر انگشت پیشرفته، حسگر تشخیص چهره هوشمند و سرعت بالای پردازشگر نیز از دیگر مزیت های این گوشی است که باعث شده حتی در سال 2018 نیز هنوز جزو بهترین گوشی های موجود در بازار قرار گیرد.

سامسونگ گلکسی اس 8

اغلب محصولات سامسونگ به دلیل طراحی و کیفیت مناسبی که دارند، در زمره تولیدات تاپ این شرکت قرار می گیرند، اما به هر حال هر گوشی در هر سال امکانات خاص و ویژه ای دارد که باید از لحاظ به روز رسانی مورد توجه قرار گیرد. موارد بالا فقط تعدادی از بهترین و قوی ترین گوشی های سامسونگ بودند که کارشناسان بخش تکنولوژی مجله اینترنتی ماه جمع آوری کرده اند و همان طور که متوجه شدید، محصولات اخیر بیشتر از بقیه مورد رضایت کاربران قرار گرفته است.

[rs_post_grid cats=”49″ show_author=”no” post_per_page=”12″]
ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید