گوشی های پرچمدار

زمانی که بحث خرید یک گوشی هوشمند جدید به میان می آید، خصوصیات زیادی مد نظر قرار می گیرد. اگر چه ظاهر گوشی از جمله اولین ویژگی هایی است که ذهن کاربر را مشغول می کند، اما داشتن یک نرم افزار و پردازشگر قدرتمند و مناسب نیز به اندازه طراحی، اهمیت دارد. اغلب گوشی های برند و مدل های پرفروش و اصطلاحا گوشی های پرچمدار ، معمولا بیش از 450 یورو قیمت دارند، ولی در عین حال هم از نظر ظاهری و هم از لحاظ فنی، در سطح مطلوبی قرار دارند. در این مقاله سعی شده تا مدل هایی را معرفی کنیم که هم از لحاظ طراحی و قیمت و هم از نظر فنی، در سطح مطلوبی هستند و از جمله پرفروش ترین و بی نقص ترین محصولات بازار و جزو بهترین گوشی های 2018 یا 2017 به حساب می آیند.

خصوصیات گوشی های پرچمدار

در انتخاب یک گوشی مناسب، اگرچه داشتن رزولوشن بالا برای یک نمایشگر یک مزیت است، اما در یک پنل با اندازه متوسط، معمولا کاربران عادی بین رزولوشن 1080 پیکسلی و 1440 پیکسلی، تفاوت چندانی احساس نخواهند کرد. آن چه مهم است، میزان شفافیت تصویر و کنتراست رنگ است که مسلما نمایشگرهای AMOLED از بهترین انواع پنل ها هستند. البته در برخی موارد، نمونه های LCD نیز کیفیتی مثال زدنی دارند.

در زمینه میزان حافظه داخلی، در گوشی های جدید جای هیچ گونه نگرانی نیست. زیرا اغلب گوشی ها علاوه بر فضای داخلی زیادی که دارند، دارای قابلیت نصب کارت حافظه نیز هستند. از دیگر مواردی که باید هنگام انتخاب یک گوشی مد نظر قرار داد، عمر باتری و کیفیت دوربین آن است که بسته به نیاز شما ممکن است این موارد متفاوت باشد. اما از برجسته ترین و پرفروش ترین گوشی هایی که تقریبا تمام این ویژگی ها را با هم دارند و اصطلاحا به گوشی های پرچمدار معروف هستند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

وان پلاس 6

گوشی های سری وان پلاس، یکی از مجموعه هایی بود که از ابتدا هدفش عرضه گوشی های اندرویدی ارزان قیمت به بازار بود. اما از آن جایی که امکان ارائه امکانات منحصر به فرد در برخی موارد با قیمت کم میسر نیست، بعدها کمی از هدف خود دور شد، اما هنوز هم در مقایسه با برخی برندها، قیمت های معقولانه تری دارد.

گوشی وان پلاس6 – 6 onepluse، یک گوشی تقریبا بزرگ با نمایشگری 6.3 اینچی از نوع AMOLED با تراشه ای از سری Qualcomm snapdragon 845، به همراه دوربین با لنز دوگانه در پشت گوشی است که تخصص خاصی در عکاسی در نور کم دارد. حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره در این گوشی بسیار سریع تر و دقیق تر از نمونه های به کار برده شده در گوشی های آیفون عمل می کند. اما متاسفانه دارای قابلیت هایی مثل نصب کارت حافظه ضد آب نیست. این محصول را می توانید با قیمت 470 یورو در سایت های معتبر خریداری کنید. البته تفاوت قیمت آن، به دلیل تفاوت در میزان ظرفیت حافظه است.

وان پلاس 6

سامسونگ گلکسی اس 8

سامسونگ گلکسی اس 8 را یکی از معروف ترین گوشی های پرچمدار بازار می دانند، زیرا قابلیت ها و امکاناتی شبیه گلکسی اس 9، جدیدترین محصول سامسونگ دارد، اما با قیمت کمتر از آن عرضه شده. پس به همین خاطر زیاد مورد استقبال قرار گرفته است. یک گوشی تقریبا بزرگ با طراحی زیبا و چشم نواز که داری یک پنل شیشه ای بسیار شفاف در پشت است که نمایی دو چندان به گوشی داده است. همان طور که انتظار می رفت، این گوشی دارای نمایشگری بی نظیر با کیفیت بسیار بالاست که مطمئنا مورد رضایت اکثر کاربران است. از جمله خصوصیات فنی این گوشی:

  • نمایشگر: 5.8 اینچی با رزولوشن 2560*1440 پیکسلی
  • تراشه: Exynos 8895
  • دوربین: 12 و 8 مگاپیکسل
  • نرم افزار: اندروید 7
  • حجم حافظه داخلی: 64 گیگابایت

سامسونگ گلکسی اس 8

هواوی میت 10 پرو

اگر در میان محصولات هواوی به دنبال یک گوشی با نمایشگر بزرگ و با کیفیت عالی هستید، هواوی میت 10 پرو بهترین گزینه است. نمایشگر این گوشی، 6 اینچی است و هم زمان با بزرگ تر شدن اندازه پنل، کیفیت تصویر نیز بهبود یافته است. اما تمام امکانات این گوشی، فقط داشتن نمایشگر بزرگ نیست. بلکه دوربین با کیفیت، حسگر اثر انگشت بسیار حساس و دقیق، تراشه

پرقدرت و از همه مهم تر، داشتن یک نرم افزار جذاب با محیطی منحصر به فرد، از دیگر مزیت های آن است که این گوشی را به یکی از بهترین گوشی ها ی موجود در بازار تبدیل کرده است. البته مثل هر گوشی دیگری معایبی نیز دارد که برجسته ترین آنها، حذف جک هدفون است. این گوشی با قیمت حدودا 330 یورو در بازار موجود است.

هواوی میت 10 پرو

اکسپریا XZ2

در حال حاضر اغلب برندهای تولید کننده تلفن های همراه، در پی طراحی نمایشگرهای بزرگ هستند، زیرا معمولا بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد. اما اگر شما جز آن دسته از مخاطبانی هستید که کار با پنل های کوچک را بیشتر می پسندید، سونی محصولی با نام اکسپریا XZ2 تولید کرده که از گوشی های پرچمدار در این برند به حساب می آید.

این گوشی دارای یک نمایشگر 5 اینچی است و از لحاظ کیفیت و عملکرد نیز، بسیار خوش درخشیده است. نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 2160*1080 پیکسلی با یک پردازشگر از سری snapdragon 845 و دوربین 19 مگاپیکسلی. قیمت تقریبی این گوشی نیز، 220 یورو است.

اکسپریا XZ2

موتو G6 پلاس

این گوشی، پرچمدار محصولات ارزان قیمت در بازار است. انتخاب از میان تولیدات متعدد شرکت موتورولا کمی مشکل است، زیرا اغلب ویژگی های یکسانی دارند، اما از لحاظ قیمت، جی 6 پلاس، از بقیه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. با وجود نمایشگری 5.9 اینچی به همراه تراشه پرسرعت snapdragon 630 و دوربین 12 مگاپیکسلی، ارزش پرداخت این مبلغ را دارد.

موتو G6 پلاس

آیفون ایکس

گوشی های عرضه شده از سوی شرکت اپل ، همیشه جزو گران ترین محصولات بازار بوده است. نمایشگر این گوشی از یک پنل 5.8 اینچی از نوع AMOLED، محصول شرکت سامسونگ تشکیل شده است. این اولین باری است که اپل در محصولات خود از سخت افزار های سامسونگ استفاده می کند. قاب و بدنه گوشی از جنس شیشه است و امکان شارژ بی سیم باتری را فراهم می کند.

آیفون ایکس

پردازشگر آیفون x شامل یک تراشه از نوع A11 Bionic است که سرعت و دقت بالایی دارد. نرم افزار آن نیز طبق روال همیشگی آیفون، از محصولات شرکت اپل، IOS 11 است. این گوشی در زمان عرضه، تاپ ترین محصول هوشمند به حساب می آمد که در میان گوشی های پرچمدار قرار داشت، زیرا دارای امکاناتی بی نظیر بود، هر چند که قیمت آن نیز بالاترین قیمت بازار به شمار می آمد. 999 دلار! می توانید برای خرید گوشی با قیمت های مناسب تر از راهنمای خرید گوشی در مجله اینترنتی ماه استفاده کنید.

[rs_post_grid cats=”49″ show_author=”no” post_per_page=”12″]
ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید