قدرت من هستم و تغییر زندگی

آیا این واقعیت دارد که دو کلمه می‌توانند زندگی شما را تغییر دهند؟ بله واقعیت دارد، دو کلمه ” من هستم ” یقیناً می‌توانند زندگی شما را متحول کنند. جول اوستین در کتاب جدید خود پرده از راز یک اصل اساسی و بسیار مهم که بر پایه یک حقیقت ساده بنا نهاده شده است برمی‌دارد: ” آنچه به دنبال عبارت ” من هستم ” می‌آید همیشه همان سرنوشتی است که در انتظار شماست “. این روش از تکنیک های تقویت حافظه و ذهن است که در مجله انگیزشی ماه می خواهیم چند کلامی با هم در این رابطه و درباره ” قدرت من هستم ” صحبت کنیم.

قدرت من هستم دو کلمه که زندگی شما را تغییر می دهند

بر اساس گفته ها در مورد قدرت من هستم وقتی در ابتدای روز عبارات زیر را با خود زمزمه می‌کنید، انتظار دریافت همین کلمات مثبت را داشته باشید:

  • ” من خوشبخت هستم ” … خوشبختی به دنبال شما می‌آید
  • ” من با استعداد هستم “… استعداد و شکوفایی به دنبال شما می‌آید
  • ” من سالم هستم “ … سلامتی به دنبال شما می‌آید
  • ” من قدرتمند هستم “ … قدرت به دنبال شما می‌آید

جول اوستین می‌گوید قدرت من هستم می‌تواند به شما کمک کند که قدرت منحصر بفرد درونی خود را کشف کنید. این کشف مهم بطور حتم می‌تواند زندگی شادتر و پربارتری را برای شما به ارمغان بیاورد. این دیدگاه جول اوستین در زندگی تمام افرادی که تحول شگرفی در زندگی خود ایجاد کرده‌اند، مشهود است. انتخاب با شماست، می‌توانید با انتخاب درست کلمات سطح زندگی خود را بالاتر ببرید و با تمرکز بر دو کلمه ” من هستم ” برکات خداوند را به زندگی خود سرازیر کنید.

شما یک شاهکار عجیب و شگفت‌انگیز هستید

قدرت من هستم ” ، این دو کلمه در ترکیب با یکدیگر دو تا از تاثیرگذارترین و قدرتمندترین کلمات دنیا هستند. جول اوستین در کتاب خود با نام ” قدرت من هستم ” قدرت ترکیب این دو کلمه و اعجاز آن در زندگی افراد را به تفصیل توضیح داده است. این مبحث را مختصراً از زبان اوستین ادامه می‌دهیم.

برخی از مردم هرگز، حتی یکبار هم با خود نگفته‌اند ” من زیبا هستم ” یا ” من جذاب هستم “. آنها دائما بر روی ضعف‌ها و نداشته‌های خود متمرکز هستند. وقتی شما می‌گویید ” من زیبا هستم “، زیبایی، جوانی و طراوت به دنبال شما می‌آید. معجزه‌ ” من هستم ” تنها در زمانی اتفاق می‌افتد که این کلمات از زبان خود شما بیرون آید نه شخص دیگری.

خانمها عیب خود را بازگو نکنید

خانم‌ها لطفا جلوی همسرتان از خود عیب‌جویی نکنید، شما هرگز نباید خود را دست کم بگیرید خصوصا جلوی دیگران و بخصوص در مقابل همسرتان. شما هدیه‌ ارزشمند خداوند به همسرتان هستید. شما برای همسرتان زیباترین زن عالم هستید. چرا باید غیر از این فکر کنید یا غیر از این را به زبان آورید؟ این افکار منفی را به ذهن همسر خود القا نکنید. اگر شما در مقابل همسرتان از خود عیب‌جویی کنید و راجع به خود منفی بگویید در نهایت روزی می‌رسد که او تمام آنچه را گفتید باور می‌کند.

اما زمانی که شما بگویید ” من زیبا و جذاب هستم “، نه تنها ظاهر شما زیباتر، جوان‌تر و پرنشاط‌تر می‌شود بلکه درون شما و روح و جان شما نیز جوانتر و سرزنده‌تر خواهد شد. تصور مثبت شما از خودتان به بهبود حال و وضعیت درونی شما منجر می‌شود و باعث می‌شود که شما خود را فردی خاص و فوق‌العاده بدانید. زیبایی در میزان چاقی یا لاغری یا بلندی و کوتاهی قد شما یا اینکه چقدر از نظر معیارهای ظاهریِ زیبایی کامل بنظر می‌رسید، نیست. زیبایی شما در این است که شما موجودی هستید که خداوند او را با اعتماد بنفس و قدرت درونی بی‌نهایت خلق کرده است.

جایگاه ” قدرت من هستم ” در زندگی روزمره

خداوند شما را در جایگاه خودتان و با هدف نهایی خاص خودتان در زندگی آفریده است. تمام ویژگی‌های شما از رنگ پوست، قدتان، حالت بینی، شخصیت شما و غیره همه هدیه خداوند به شماست. هیچ‌کدام از اینها بر حسب تصادف به شما داده نشده است، شما نباید هیچ‌کدام از داشته‌هایتان که همگی نعمت‌های خداوندی است را نادیده بگیرید.

خداوند شما را شاهکار خود نامیده است. بجای اینکه احساسات منفی راجع به خودتان داشته باشید و فکر کنید چقدر غیرجذاب، یا چقدر بلند یا خیلی کوتاهید و از این دست افکار داشته باشید، جرات کنید و هر صبح با خود بگویید ” من یک شاهکار هستم “. من در تصور خدای قادر آفریده شده‌ام. پس با جسارت تمام هر روز صبح با خود بگویید: ” من شگفت‌انگیز هستم “، ” من فوق‌العاده‌ام “، ” من ارزشمندم “.

جایگاه قدرت من هستم در زندگی روزمره

” من هستم ” هایتان را تغییر دهید

همه شما استعدادها و مواهبی دارید که تابحال به آنها توجه‌ای نداشته‌اید. گنجی با ارزش در درون شما وجود دارد. در طول زندگی افکار منفی شما تلاش در پنهان نمودن این گنج درونی دارند. هدف این دشمن درونی (افکار منفی) این است که شما نتوانید پتانسیل درونی خود را شکوفا کنید. نیروهای درونی وجود دارند که دائما شما را وادار می‌کنند خود را دست‌کم بگیرید و خود را فردی نالایق و بی‌کفایت و ترسو بدانید.

اگر شما قصد دارید که سرنوشت خودتان را رقم بزنید، باید صداهای منفی درون خود را خاموش کنید. صداهای منفی‌ای که به شما می‌گویند: ” من قادر نیستم “، ” من بی‌لیاقتم “. ممکن است شما احساس بی‌کفایتی کنید، اما در بدو تولد، خداوند شما را مجهز به نیروی بیکران و قدرت خارق‌العاده‌ای کرده است به عبارتی خداوند شما را قدرتمند آفریده است. شما هیچ کمبودی ندارید.

خداوند از قبل مهر تایید خود را بر شما نهاده است. ممکن است مردم بخواهند شما را پایین بیاورند و دست‌کم بگیرند، اما وقتی که شما بدانید و به خود یادآوری کنید که خداوند شما را تایید کرده است، خواهید دانست که “شما نیاز به تأیید هیچ‌کس ندارید”. و به خود یادآوری می‌کنید که ” من توانمند و پرقدرت و با پتانسیل و استعداد بالا و تایید شده خالق کل جهان هستی هستم “. بله شما با تغییر ” قدرت من هستم ” های خود، قادر خواهید بود در زندگی خود اعجاز واقعی ایجاد کنید.

شما با بکار بردن ” من هستم ” های اصیل وجودی خودتان که خداوند از بدو تولدتان در وجود شما به ودیعه گذاشته است قادر به انجام هر کاری هستید و در این صورت موفقیت و خوشبختی و کامیابی سرنوشت محتوم شما خواهد بود.

” قدرت من هستم ” غلط

آیا ” من هستم “های غلط می‌توانند مانع رشد و پیشرفت و شکوفایی شما شود؟ بله قطعاً می‌تواند. بنابراین باید بسیار مراقب آنچه راجع به خود می‌اندیشید و آنچه که به خود می گویید و القا می‌کنید باشید. آنچه در این مبحث به شما گفته شد این بود که قدرت من هستم های خود را تغییر دهید. اجازه ندهید آنچه که اطرافیانتان به شما می‌گویند و القا می‌کنند، سرنوشت شما را رقم بزند. با خدا موافق و همراه شوید.

بدانید که شما در معنای واقعی و اصیل خود چه هستید و چه نیستید و همواره به خود یادآوری کنید که: من کمبودی ندارم، من متوسط نیستم، من ترسو نیستم، من قدرتمندم، من دانا و باخرد هستم، من مقدس هستم، من شاهکار خلقت خداوندم.

جملاتی برای اثبات قدرت من هستم

در اینجا چندین ” من هستم ” مفید برای اینکه در زندگی روزمره خود بگویید آورده شده است. همه عبارات زیر را هر روز با خود زمزمه کنید و بخوانید. آنها را در مراقبه‌های خود، به خود القا کنید و تمام این عبارات را در روح و جان خود نهادینه کنید.

  • من خوشبختم. من کامروا هستم. من موفقم.
  • من پیروزم. من با استعدادم. من خلاق هستم.
  • من دانا هستم. من سالمم. بدن من روی فرم است.
  • من پرانرژی هستم. من شادم. من مثبت‌اندیشم.
  • من مهربانم. من قدرتمندم. من اعتماد بنفس بالایی دارم.
  • من فرد مطمئنی هستم. من زیبا هستم. من جذاب هستم.
  • من ارزشمندم. من بخشنده‌ام . من مقدسم.
  • من مهربانم. من منظم هستم. من با انگیزه‌ام.
  • من با کفایتم. من قدرتمندم. من دوست‌داشتنی هستم.

جملاتی برای اثبات قدرت من هستم

ممکن است مصداق همه عبارات گفته شده در حال حاضر در شما وجود نداشته باشد، اما اگر در خواندن و القاء آنها به خود مداومت داشته باشید به زودی تمام آنها در شما بوجود خواهد آمد و ” قدرت من هستم ” در حافظه کوتاه مدت و بلند مدت شما کاملا مشهود خواهد شد. با ما در مجله اینترنتی ماه همراه باشید تا اطلاعات مفید را در حیطه روانشناسی در اختیار شما قرار دهیم.

[rs_post_grid cats=”295″ show_author=”no” post_per_page=”12″]
ممکن است شما دوست داشته باشید
نمایش نظرات (1)