ارزان ترین هتل های آنتالیا ترکیه

بر اساس بررسی های صورت گرفته در مورد نقاط گردشگری در مجله ماه و ارزان ترین هتل های آنتالیا ترکیه واقع در سواحل مدیترانه و دریای سیاه، از جمله مناطق گردشگری آسیا و اروپا است که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند. شهرهایی از جمله آنتالیا، استانبول، ازمیر، از مناطق معروف و پر بازدید این کشور است. اما همان طور که حتما اغلب شما شنیده اید، شهر ساحلی آنتالیا یکی از بهترین مناطق و جاذبه های گردشگری ترکیه برای تفریح، خصوصا در فصل تابستان است که ارزان ترین هتل های آنتالیا ترکیه نیز در آنجا قرار دارند.

وجود سواحل شنی مختلف و مناطق دیدنی موجب شده تا آنتالیا به پر رونق ترین شهر ترکیه از نظر گردشگر تبدیل شود. بی شک یکی از مواردی که هر مسافر باید برای برنامه ریزی سفر به آن توجه کند، نحوه ی اقامت است. مجله ماه در پی آن است تا اطلاعات مناسبی را در این زمینه در اختیار مخاطبان قرار دهند. در ادامه به معرفی تعدادی از ارزان ترین هتل های آنتالیا خواهیم پرداخت.

معرفی ارزان ترین هتل های آنتالیا ترکیه

هتلSide La GrandY؛ این هتل در فاصله ی 300 متری از ساحل قرار گرفته، در واقع دارای ساحل اختصاصی است. ساختمان آن دارای 381 اتاق کاملا مجهز است. امکانات این اتاق ها شامل تلوزیون، تراس، مینی بار، سرویس بهداشتی مجزا و حمام با امکانات پیشرفته است. رستوران اختصاصی هتل بسیار مجلل و دارای انواع غذاهای سنتی و بین الملل است. علاوه بر این، رستوران ویژه ای نیز مخصوص طرفداران غذاهای دریایی در این هتل وجود دارد.

معرفی ارزان ترین هتل های آنتالیا ترکیه

هتل side la دارای سالن برگزاری مراسم و جشن هاست که 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز، آماده ی ارائه ی خدمات است. امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت نیز هم در اتاق ها، هم در رستوران ها و البته در سالن های برگزاری جشن فراهم شده است.

عمده ترین تفریح و سرگرمی مسافران در آنتالیا لذت بردن از تفریحات آبی است. این هتل علاوه بر اینکه دارای ساحل اختصاصی می باشد، چندین استخر مجزا نیز در محوطه ی بیرونی هتل دارد. برای طی مسافت میان هتل و ساحل می توانید از سیستم حمل و نقل اختصاصی هتل به صورت رایگان استفاده کنید.

علاوه بر سالن های جشن، تالارهای بزرگی نیز برای بزرگزاری سمینارها و کنفرانس های سیاسی و اقتصادی در این هتل وجود دارد. ظرفیت این سالن های چندگانه چیزی درحدود 600 نفر است. از دیگر برنامه های متنوع و سرگرمی های هتل، می توان به برنامه های عصرگاهی هتل، سالن بیلیارد، والیبال ساحلی، بازی های ساحلی، تنیس روی میز، باشگاههای بدن سازی، ژیمناستیک، ایروبیک، سونای ترک، پلی استیشن و بولینگ اشاره کرد.

هتل Porto Bell از ارزان ترین هتل های آنتالیا ترکیه

این هتل در نزدیکی سواحل آنتالیا و پارک دلفین ها قرار دارد. معمولا برای مسافران، نزدیکی هتل به مراکز خرید اهمیت بسیاری دارد. مرکز خرید Migros که یکی از بازارهای معروف آنتالیا است در نزدیکی این هتل واقع شده است.

این هتل نیز همانند دیگر هتل های آنتالیا دارای ساحل اختصاصی است. در کنار 4 رستوران با طراحی متفاوت، کافی شاپ و یک فروشگاه عرضه ی مواد غذایی نیز در این هتل موجود است. خدمات عمومی هتل شامل صبحانه، ناهار و شام، استخرهای واقع در فضای باز و استخر ویژه ی کودکان، باشگاه بدن سازی و سونا است. علاوه بر این در باشگاه سلامت این هتل، خدماتی مثل ماساژ و هم چنین خدمات زیبایی نیز ارائه میشود.

هتل Porto Bell از ارزان ترین هتل های آنتالیا ترکیه

اینترنت پر سرعت از طریق wifi نه تنها در اتاق ها، بلکه در فضای بیرون هتل نیز قابل دسترسی است. از جمله تجهیزات موجود در اتاق ها تلوزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی مجزا و خط تلفن است. علاوه بر این، تراس هر اتاق منظره ای رو به دریا و جنگل های اطراف دارد.

هتل Dream Time از ارزان ترین هتل های آنتالیا ترکیه

این هتل در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است و دارای 32 اتاق است. برخلاف اغلب هتل های شهر، ساحل اختصاصی ندارد. از جمله بخش های مختلف این هتل مرکز تجاری، رستوران، کافی شاپ، کتابخانه، باغ تفریحی و استخر سر پوشیده است. امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت نیز در تمامی بخش های هتل وجود دارد

هتل Dream Time از ارزان ترین هتل های آنتالیا ترکیه

هتل Elegance East آنتالیا ترکیه

 این هتل دارای 6 ساختمان جداگانه است که تمامی اتاق های آن مجهز به سرویس بهداشتی اختصاصی، تلوزیون، تلفن و سیستم امنیتی است. از قسمت های عمده ی این هتل می توان اشاره کرد به ، استخرهای شنا، سونا، سالن های ملاقات، استخرهای روباز و مکان های ویژه برای حمام آفتاب. هتل Elegance East در نزدیکی شهر قدیمی آنتالیا و ساحل Mermerli واقع شده است.

هتل Elegance East آنتالیا ترکیه

هتل Sealife Family ترکیه

 در ناحیه ی Konyaalti آنتالیا واقع شده و دارای ساحل اختصاصی است. در کلیه ی قسمت های هتل یعنی رستوران ها، استخرها و سالن های مراسم، می توانید از امکانات اینترنت پر سرعت به صورت رایگان استفاده کنید.

از این هتل تا ساحل konyaatiحدود 10 دقیقه فاصله است. هر کدام از اتاق های هتل دارای سیستم تهویه ی جداگانه، تراس رو به دریا، تلوزیون و سرویس بهداشتی اختصاصی است. در رستوران های این هتل، می توانید انواع غذاهای ترکی و بین الملل را در محیطی آرام صرف کنید. از مهم ترین مراکز دیدنی نزدیک به هتل، می توان به موزه ی بزرگ آنتالیا و مرکز خرید Expo اشاره کرد. علاوه بر این، هتل دارای تور اختصاصی برای گردش مسافران نیز هست.

هتل Sealife Family ترکیه

هتل Crowne Plaza ارزانترین هتل آنتالیا کشور ترکیه

 این هتل در فاصله ی 10 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته، اما معمولا مسافران با استفاده از قطارهای سریع السیر به این هتل می رسند. علاوه بر ساحل اختصاصی، دارای باشگاه بدن سازی، استخرهای سر پوشیده و سونا نیز هست.

این هتل ویژه ی اقامت خانواده ها طراحی شده است و اتاق های آن ظرفیت پذیرش هر تعداد اعضای خانواده را دارد. علاوه بر این، شهر بازی مختص کودکان نیز در کنار مجموعه ی آبی در این هتل پذیرای کودکان است. یکی از خصوصیات جالب و بسیار مفید این هتل، وجود پرستارانی است که از سالمندان و کودکان در طول اقامت شما در آنجا، مراقبت می کنند.

هتل Crowne Plaza ارزانترین هتل آنتالیا کشور ترکیه

هتل AKRA آنتالیا ترکیه

امکاناتی همانند دسترسی به اینترنت، استخر و سونا، رستوران واقع در مرتفع ترین نقطه ی هتل و البته رستوران های ستنی، باعث شده تا Akra هر ساله پذیرای مسافران و مهمانان بسیاری باشد. در کنار سالن های ورزشی این مجموعه، سالن های زیبایی و ارائه ی ماساژ نیز فعالیت می کنند. هر کدام از اتاق ها دارای سیستم امنیتی ویژه است.

فاصله ی هتل تا فرودگاه آنتالیا حدود 35 دقیقه است که با سیستم حمل و نقل ویژه ای می توانید به فرودگاه برسید. این هتل دارای تورهای اختصاصی است که مسافران را برای دیدن از مناطق گردشگری مختلف در شهر راهنمایی و هدایت میکند. مقاله ای که در مورد ارزان ترین هتل های آنتالیا ترکیه مطالعه کردید حاصل تلاش کارشناسان گردشگری مجله اینترنتی ماه بود، شما میتوانید سایر اطلاعات لازم را از در بخش گردشگری مجله مطالعه فرمائید. همچنین اگر مایلید در مورد جاذبه های گردشگری روسیه بدانید، با ما همراه باشید.

[rs_post_grid cats=”37″ show_author=”no” post_per_page=”12″]
ممکن است شما دوست داشته باشید
نمایش نظرات (1)