بهترین هتل های آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از بزرگترین شهرهای این کشور است که در زمینه گردشگری بسیار فعال بوده و به گفته مقامات دولتی، بخش زیادی از درآمد آن منوط به فعالیت های گردشگری است. هر ساله  به ویژه در فصل تابستان، سواحل زیبای این شهر پذیرای مسافرانی از نقاط مختلف دنیاست که برای انجام تفریحات آبی به ترکیه سفر کرد اند. پیش از این در مورد آنتالیا و مناطق گردشگری و تفریحی آن، بسیار صحبت شده و با آن آشنا شده ایم. اگر قصد سفر به بهترین شهرهای ترکیه را دارید بد نیست با بهترین هتل های آنتالیا توسط مجله ماه آشنا شوید.

اکسپورویال هتل از بهترین هتل های آنتالیا

این هتل از بهترین هتل های آنتالیا در مرکز شهر آنتالیا و در نزدیکی شهر قدیمی مارینا واقع شده است. هر اتاق این هتل دارای امکاناتی مجزا به همراه اینترنت رایگان است. رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین الملل را برای مسافران، سرو می کند. علاوه بر پارکینگ اختصاصی، سیستم حمل و نقل اختصاصی نیز در اختیار مشتریان است. شعبه ای از بلیط فروشی فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز در هتل مستقر شده که با قیمت پایین تری برای مسافران بلیط تهیه می کند. خدمات بهداشتی و پذیرش هتل، 24 ساعته است و امکاناتی مثل تورهای گردشگری و راهنمای شخصی نیز دارد.

هتل رکسوس آنتالیا

این هتل نیز در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. از جمله امکانات رفاهی آن می توان به رستوران های محلی و خارجی، باشگاه، استخر، اینترنت رایگان، پارکینگ و سیستم حمل و نقل اشاره کرد. خدمات رفاهی هتل، 24 ساعته است. علاوه بر استخرهای سرپوشیده، چند استخر رو باز نیز در محوطه بیرونی هتل موجود است. هتل رکسوس دارای یک مرکز تجاری نیز هست که علاوه بر عرضه محصولات تجاری، مکانی برای قرارهای کاری می باشد. در همه قسمت های هتل، سیگار کشیدن ممنوع است!

هتل آکرا دومین هتل برتر آنتالیا

این هتل نیز همانند دیگر هتل های آنتالیا در مرکز شهر واقع شده است. یک سمت ساختمان هتل، خیابان های زیبا و پر رفت و آمد است و سمت دیگر، سواحل زیبای مدیترانه قرار دارد. در هر تراس از اتاق های این هتل 5 ستاره، نمایی به سمت ساحل یا کوه های Taurus دارد که یکی از جذابیت های هتل است. در هر کدام ار اتاق ها، علاوه بر اینترنت رایگان، یک دستگاه تلویزیون به همراه چندین شبکه ملی و بین المللی وجود دارد.

در این هتل، چندین رستوران بزرگ واقع شده که جزء بهترین هتل های آنتالیا نیز محسوب می شوند. انواع غذاهای محلی، بین الملل، تنقلات، پیتزا و غذاهای دریایی در این هتل ها یافت می شود. اصلی ترین و معروف ترین رستورانی که فقط غذاهای دریایی سرو می کند و همچنین رستوران معروف عثمانی ها، در در طبقه دهم هتل آکرا قرار دارد. باشگاه ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، سالن های زیبایی، زمین تنیس و سالن های ماساژ از دیگر امکانات رفاهی این هتل بزرگ است. موقعیت مکانی مناسبی که این هتل دارد و نزدیکی آن به فرودگاه بین المللی، باعث شده تا آکرا بسیار مورد استقبال مسافران باشد. هتل آکرا در بین بهترین هتل های ترکیه قرار دارد.

هتل آکرا دومین هتل برتر آنتالیا

هتل رامادا پلازا آنتالیا

این هتل در سواحل آنتالیا  و در فاصله 700 متری منطقه تاریخی کالیچی واقع شده است. اتاق های این ساختمان از یک سمت به طرف دریا و از ست دیگر به طرف کوه های اطراف مشرف هستند. هر اتاق دارای یک تراس، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان و تلویزیون است. سالن های ماساژ و استخرهای سرپوشیده از امکانات تفریحی و رفاهی هتل رامادا است. انواع غذاهای دریایی در رستوران اصلی هتل سرو می شود.

به علاوه، یک رستوران ایتالیایی نیز در هتل واقع شده که آمده پذیرایی از مهمانان با انواع غذاهای خارجی است. فاصله هتل تا موزه بزرگ آنتالیا ، 800 متر است. به علاوه از مکان هتل تا فرودگاه بین المللی نیز فقط 10 کیلومتر فاصله است که با سیستم حمل و نقل رایگان هتل، به راحتی می توان به آنجا رسید. در رده  بندی هتل های آنتالیا از نظر مشتریان هتل رامادا از بهترین هتل های آنتالیا است که در رتبه اول قرار گرفته است.

هتل هالیدی این آنتالیا

این هتل در فاصله 6 دقیقه ای از ساحل های سفید و قرمز Club Beach واقع شده که دارای استخرهای سرپوشیده و روباز و سالن های ماساژ و سونا است. در کنار سواحل شنی این منطقه و در نزدیکی ساختمان هتل، انواع کافه ها و رستوران های محلی قرار دارد که یکی از بهترین مکان ها برای گذران اوقات مسافران است. لابی هتل به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران است. از جمله امکانات هر اتاق، داشتن تراسی رو به دریا، تلویزیون، اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی است. به علاوه پارکینگ هتل، دارای کارواش اختصاصی نیز هست. از نزدیک ترین مناطق گردشگری آنتالیا به این هتل، می توان اشاره کرد به Minaret and Hadrian Gate در فاصله 9 کیلومتری، برج ساعت در فاصله 9 کیلومتری و از مراکز خرید آنتالیا، مرکز خرید تراسیتی نیز در فاصله 5 کیلومتری.

هتل 5 ستاره و لوکس سو اند آکوالند آنتالیا

یکی بهترین هتل های آنتالیا است که در کنار ساحل واقع شده و دارای ساختمانی زیبا و سفید رنگ است. از جمله امکانات رفاهی هتل می توان به استخرهای سرپوشیده و روباز، سونا، سالن های ماساژ، سرسره های آبی برای کودکان و بزرگسالان و باشگاه ورزشی اشاره کرد. هر اتاق دارای تراس مجزا، سرویس بهداشتی اختصاصی، سیستم تهویه و همچنین تجهیزات گرمایشی سرمایشی و تلویزیون است. هم در رستوران واقع در هتل و هم در رستوران های بیرونی و ساحلی، انواع غذاهای خارجی از ایتالیایی گرفته تا چینی و ژاپنی، سرو می شود. ساختمان هتل در یک و نیم کیلومتری مرکز شهر واقع شده و تا فرودگاه، حدودا 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل پورتوبلو در شهر آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ساحلی Konyaalti واقع شده که فقط یک دقیقه تا ساحل دریا فاصله دارد. ساختمان هتل دارای استخرهای سرپوشیده و سالن های زیبایی و باشگاه های ورزشی است. به علاوه یک زمین تنیس چمن نیز در قسمت پشت ساختمان هتل قرار دارد. هر کدام از اتاق های لوکس این هتل دارای سیستم بهداشتی مجزا، تلویزیون، مینی بار و تراس است. رستوران های واقع در هتل، هم فضای داخلی و هم فضای خارجی دارند و انواع غذاهای خارجی و البته محلی ترکی را سرو می کنند. ساختمان هتل تا فرودگاه بین المللی، 22 کیلومتر فاصله دارد.

هتل پورتوبلو در شهر آنتالیا

هتل مدیترا آرت مکان اقامتی لوکس و زیبا در آنتالیا

این هتل در مرکز بخش تاریخی آنتالیا واقع شده است. دارای 33 اتاق مجهز با دکوراسیونی قدیمی و سنتی است. در هر اتاق سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و امکانات تهیه چایی و قهوه وجود دارد. در هر قسمت از هتل می توان از اینترنت رایگان استفاده کرد. به علاوه رستوران این هتل خدمات 24 ساعته دارد و در هر ساعتی می توان از انواع غذاهای سنتی و بین المللی که در آن سرو می شود، استفاده کرد. در کنار استخرهای سرپوشیده، چند استخر رو باز و فضای بازی کودکان نیز از جمله امکانات رفاهی هتل است.

تنها عیبی که ممکن است هتل داشته باشد، این است که به دلیل قرار داشتن در یک خیابان شلوغ و پر رفت و آمد، سر و صدای محیط بیرون، کمی برای مسافران آزار دهنده است. امیدواریم با مقاله مجله اینترنتی ماه بهترین هتل های آنتالیا را شناخته باشید و در سفر به آنتالیا ترکیه به شما کمک نماید.

[rs_post_grid cats=”45″ show_author=”no” post_per_page=”12″]
ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید