بهترین هتل های گرجستان

گرجستان از کشور هایی است که هم در آسیا و هم اروپا واقع شده است. پایتخت گرجستان، تفلیس بوده و در منطقه قفقاز قرار دارد. به دلیل شرایط آب و هوایی مناسبی که این کشور دارد، همواره مورد توجه جهانگردان و گردشگران بسیاری قرار گرفته و هر ساله، شمار زیادی مسافر این کشور را مقصد تفریح و گشت و گذار قرار می دهند. جاذبه های گردشگری گرجستان از دیدنی های تاریخی گرفته تا بازارهای سنتی، مناظر طبیعی و البته فرهنگی غنی پذیرای انواع سلیقه ها می باشد. اگر قصد دارید به این کشور سفر کنید بهتر است مقاله های سفر و گردشگری مجله ماه در مورد بهترین هتل های گرجستان را دنبال کنید.

هتل بیلتمور تفلیس از بهترین هتل های گرجستان

این هتل در فاصله 300 متری از اوپرای بزرگ تفلیس و سالن تئاتر بالت قرار دارد که دارای امکاناتی مثل باشگاه ورزشی و استخر سرپوشیده ، رستوران های متعدد و کافه های جذاب و البته پارکینگ اختصاصی و مجهز است. در همه اتاق ها سیستم تهویه مناسب، تلوزیون دیجیتال و تراس جهت استراحت می باشد. از تراس این اتاق ها می توان رودخانه بزرگ جاری در وسط شهر را نظاره گر بود. این هتل تا میدان اصلی تفلیس، یعنی میدان آزادی، 1 کیلومتر و تا نزدیک ترین فرودگاه 18 کیلومتر فاصله دارد.

هتل بتسی تفلیس

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل های گرجستان با چشم اندازی بی نظیر از شهر تفلیس هستید، هتل بتسی بهترین گزینه است. این هتل دارای باشگاه، استخر و کازینو های سنتی و بین المللی است. اتاق های مجهز به سیستم تهویه و خنک کننده در طبقات بالاست. هر اتاق یک تلویزیون مینی بار و سرویس بهداشتی دارد و با بهترین وسایل، تزئین شده است. عصرانه معمولا در تراس های روباز این هتل صرف شده و دارای استخر فضای باز نیز می باشد.

فاصله این هتل تا میدان آزادی، 3 کیلومتر است. خیابان روستاولی که این هتل در آن واقع شده، یکی از بزرگ ترین خیابان هایی است که تعداد زیادی فروشگاه و رستوران و کافه در آن قرار دارد. در همه قسمت های این هتل، امکان استفاده از اینترنت رایگان فراهم است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی تفلیس، 20 دقیقه است.

هتل ویلای متیبی در تفلیس

این هتل که از بهترین هتل های گرجستان می باشد در مرکز شهر تفلیس و در فاصله چند متری از میدان آزادی قرار گرفته است. خدمات 24 ساعته و اینترنت رایگان از جمله ویژگی های برجسته این هتل است. دکور و چیدمان اتاق ها همه به سبک ایتالیایی و با رنگ های گرم صورت گرفته است. هر اتاق دارای یک تلویزیون، گاو صندوق و حمام و سریس بهداشتی اختصاصی است. در خیابانی که هتل در آن واقع شده، رستوان ها و کافه های متعددی است که هر شب مملو از مهمانان متنوع است. فاصله هتل تا نزدیک ترین فرودگاه، 17 کیلومتر است.

هتل بوتیک شماره 12 تفلیس

این هتل اگر چه در قدیمی ترین منطقه شهر واقع شده، اما دارای معماری و ساخت به شیوه امروزی است. اینترنت رایگان و خدمات 24 ساعته، از آپشن های هتل است. اتاق ها کاملا راحت با تزئیناتی سنتی است. در همه اتاق ها تلویزیون و سرویس بهداشتی مجزا قرار دارد و برخی از آن ها نیز تراسی رو به سمت ناحیه تاریخی شهر دارند. این هتل حدودا 35 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و نزدیک ترین فرودگاه در 16 کیلومتری آن واقع شده است.

هتل سیتروس تفلیس

هتل سیتراس دقیقا در کنار ساختمان مجلس گرجسان واقع شده است و 7 دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد. اتاق های این هتل، رو به بخش قدیمی شهر بوده و هر کدام دارای تلویزیون، سرویس بهداشتی، اینترنت رایگاه، تجهیزات آماده کردن چایی و قهوه و هم چنین تراس هستند. در رستوران هتل انواع غذا های گرجی و اروپایی سرو می شود. این امکان وجود دارد تا غذا را در همان اتاق محل اقامت سرو کنید. ایستگاه قطار در فاصله 6 کیلومتری و نزدیک ترین فرودگاه نیز در 16 کیلومتری هتل واقع شده است.

هتل سیتروس تفلیس

هتل لرتون تفلیس

هتل لیرتون از بهترین هتل های گرجستان در نزدیکی ایستگاه متروی Avlabary واقع شده و دارای نمایی منحصر به فرد از شهر زیبای تفلیس است. همه اتاق ها دارای تلویزیون، سیستم تهویه، مبل و سرویس بهداشتی مجزا هستند. مسافران این هتل  می توانند غذا را در  رستوران هتل صرف کنند یا اینکه با یک پیاده روی چند دقیقه ای به میدان آزادی تفلیس رفته و در رستورن های جذاب آن ناحیه غذای تهیه کنند. این هتل، یکی از نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه بین المللی تفلیس است.

هتل قدیمی تفلیس

این هتل در نواحی قدیمی تفلیس واقع شده و از قدیمی ترین هتل های گرجستان است که دارای امکاناتی مثل دسترسی به اینترنت رایگان نیز می باشد. اگر جزء مسافرانی هستید که به دیدن مناطق قدیمی و تاریخی شهر علاقه مندید این هتل بهترین گزینه برای اقامت شماست، زیرا به آثار باستانی شهر بسیار نزدیک است. فاصله هتل تا نزدیک ترین فرودگاه، 16 کیلومتر است.

هتل کورال تفلیس

این هتل ویژگی هایی از جمله اینترنت رایگان، تراس مجزا در هر اتاق و پارکینگ اختصاصی دارد. هر تراس، مجهز به صندلی و وسایل پذیرایی است که امکان پذیرایی از مهمانان ویژه نیز در این مکان ها فراهم است. علاوه بر این، شامل خدمات 24 ساعته و تاکسی اختصاصی است، به مناطق فرهنگی شهر، سالن های نمایش و اوپرا، نزدیک است و تا نزدیک ترین فرودگاه 14 کیلومتر فاصل دارد.

هتل وینوتل تفلیس

ساختمان اصلی این هتل مربوط به قرن 19 میلادی است و دارای خصوصیات تاریخی متعدد است. سالن بار این هتل از معروف ترین های شهر تفلیس می باشد. کل نمای این هتل از شیشه است و معماری منحصر به فردی دارد. بعضی از اتاق ها دارای تراس و وسایل پذیرایی هستند.

چیدمان اتاق ها به سبک کلاسیک و اغلب به صنایع دستی نفیس گرجستان مزین شده است. دارای پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و حتی کتابخانه است. کتاب های موجود در این کتابخانه، هم به زبان انگلیسی و هم به زبان روسی ترجمه شده اند. ایستگاه مترو و میدان اصلی شهر، در فاصله ای نزدیک از هتل قرار گرفته است. اما تا نزدیک ترین فرودگاه، 15 کیلومتر فاصله دارد.

هتل وینوتل تفلیس

طبق بررسی های مجله اینترنتی ماه اقامت در بهترین هتل های گرجستان به ازای هر شب، 85 تا 100 دلار برای شما هزینه خواهد داشت که پیش از برنامه ریزی برای سفر، باید حتما آن را در نظر داشته باشید. همان طور که متوجه شدید، اغلب هتل های شیک و خوب گرجستان در شهر تفلیس جزو بهترین مکان های تفریحی گرجستان واقع شده است. اما مطمئنا شهر های دیگر مثل باتومی گرجستان نیز هتل های خوبی دارند اما نظر می رسد هم سطح هتل های تفلیس نیستند. البته انتخاب محل اقامت جز مسائلی است که باید با در نظر گرفتن بودجه برای مسافرت انتخاب شود و حتما قبل از هر گونه برنامه ریزی به آن بسیار توجه داشت. اگر به دنبال اطلاعات درمورد سایر کشور ها هستید، بهترین هتل ترکیه را در وب سایت ما مطالعه نمایید.

[rs_post_grid cats=”45″ show_author=”no” post_per_page=”12″]
ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید