بهترین هتل های ترکیه

ترکیه جز معدود کشورهایی است که موقعیت استراتژیکی خاصی دارد، کشوری که بین دو قاره ی آسیا و اروپا قرار دارد. در این جا مجله ماه لیستی از بهترین هتل های ترکیه را تهیه کرده است که میتوان از توضیحات آن برای برنامه ریزی یک سفر خوب و خاطره انگیز استفاده کرد. این کشور علاوه بر مناطق طبیعی و دیدنی که جاذبه های گردشگری ترکیه را تشکیل می دهند، دارای معماری منحصر به فردی است که نظر اغلب گردشگران را به خود جلب میکند. از سبک زندگی و تفریحات مناطق ساحلی گرفته تا بناها، موزه ها و مساجد قدیمی و هم چنین مناظر دیدنی Cappadocia برای هر فرد با هر سلیقه ای، نوعی سرگرمی و تفریح وجود دارد. اما به هرحال هر مسافر و گردشگری در کنار برنامه ای که برای تفریح خواهد داشت، باید مسئله ای مثل اقامت و هزینه های سفر به ترکیه را نیز در نظر بگیرد.

لیست بهترین هتل های ترکیه

هتل کارس(caresse) : این هتل در سال 2015 برای اولین بار افتتاح شد. ورودی این هتل، منطقه ای ساحلی است که در Bodrum واقع شده است. این هتل دارای 67 اتاق، 9 سوییت و مجموعه ای از ویلاهای لوکس است که با مدرن ترین فناوری ها و مجموعه ای از بهترین و مرغوب ترین وسایل راحتی ، به همراه لژهای خانوادگی و خصوصی در کنار دریا تکمیل شده است.

علاوه بر این، در نزدیکی هتل، چشمه ی آب گرمی واقع شده که در واقع اکنون جزیی از این هتل است و در کنار سواحل آن، استخرها و دریاچه ی مصنوعی است، که میتوانید از تفریحات آبی در این چشمه ی آب گرم نیز بعنوان بهترین هتل های ترکیه بهره ببرید.

لیست بهترین هتل های ترکیه

هتل کمپینسکی ترکیه

این هتل در خلیجی در نزدیکی سواحل دریای اژه واقع شده است. ناحیه ای از این سواحل، به شکل اختصاصی در اختیار این هتل قرار گرفته است تا بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات را برای مسافران و میهمانان هتل فراهم آورند. نمای این هتل به رنگ سفید با طراحی ها و تزیینات چوبی به همراه استخرهای فیروزه ای رنگ است.

این هتل دارای 149 اتاق، 24 سوییت است که همگی پنجره هایی بزرگ از سقف تا زمین دارند، به همراه بالکن هایی زیبا که به سمت خلیج زیبای گوکوا است. رستوران های لوکس، استخر و سونا و هم چنین قایق های اختصاصی برای تفریح در دریا، از جمله امکانات جانبی این هتل است.

هتل چهار فصل استانبول بهترین هتل ترکیه

بنای اصلی این هتل در واقع کاخی قدیمی مربوط به قرن 19 میلادی است که اکنون از آن به عنوان محلی لوکس جهت اقامت مسافران استفاده میشود. این هتل چهار فصل در ناحیه ی بسفروس در نزدیکی استانبول واقع شده که دارای مناظر طبیعی بسیار زیبایی است و آن را به یکی از بهترین هتل های ترکیه تبدیل کرده است.

هتل چهار فصل استانبول دارای 145 اتاق و 25 سوییت است که اغلب به سبک معماری دوران عثمانی طراحی و تزیین شده است. قسمت زیر زمین این هتل به طور کامل به مجموعه ای استخر با تمامی امکانات به همراه پخش موزیک زیر آب، تبدیل شده است. تماشای غروب خورشید از درون استخرهای فضای باز هتل، مطمئنا برای هر مسافری فراموش نشدنی است.

هتل چهار فصل استانبول بهترین هتل ترکیه

هتل ماریس کشور ترکیه

در محل تلاقی دو دریای مدیترانه و اژه در منطقه ی Datca Peninsula یک ناحیه ی ساحلی شگفت انگیز وجود دارد که مختص هتل ماریس است. اگر از منطقه ی بیرونی هتل به مناظر اطراف نگاهی بیاندازید، مطمئنا زلالی آب دریا، سواحل شنی، کوهستان های آتشفشانی و جنگل های زیبا، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. هتل ماریس دارای 193 اتاق، سوییت و ویلا است که همگی به بهترین شکل ممکن طراحی و تزیین شده اند.

هتل آریانا از بهترین هتل های ترکیه

شهرcappadocia در قلب منطقه ی باستانی آناتولیا واقع شده و از بهترین شهر های ترکیه محسوب شده و یکی از اقامتگاه های اصلی در تمدن شهر نشینی بوده است. این شهر که جز قدیمی ترین شهر های جهان است، قدمتش به 5000 سال پیش میرسد.

هتل آریانا که برگرفته از نام یکی از خدایان باستان است در این شهر قدیمی واقع شده است. باغ های زیبا، تپه های شگفت انگیز و مناظر طبیعی بی نظیر، شما را به سمت این شهر میکشد. هتل آریانا با طراحی های مدرن و فناوری های به روز، آماده ی پذیرایی از مهمانان است.

هتل آمانرویا ترکیه

منطقه ی ایجین در ترکیه جایی است که بهترین هتل های ترکیه در آن قرار دارد زیرا  پوشیده از مناظر طبیعی سرسبز، کشتزارهای وسیع و چشم اندازها و جنگل های قدیمی است.هتل آمانرویا در یکی از خلیج های واقع در Bodrum peninsula قرار دارد. ریشه ی این نام یعنی آمان، برگرفته از زبان سانسکریت و به معنی صلح است و در زبان ترکی معنی رویا میدهد. در واقع این نام بر گرفته از بزرگترین و معروف ترین برند هتل داری دنیا، یعنی Aman resort است. معماری این هتل، سنتی و قدیمی است و تقریبا حال و هوایی روستایی دارد، البته تمامی امکانات لازم و به روز در آن دیده میشود.

هتل آرگون درکاپادوکیا

هتل آرگون در قلب شهر Cappadocia و در روستایی به نام Uchisar در ناحیه ی قدیمی شهر واقع شده است. این هتل، سبکی قدیمی دارد، با تونل های زیر زمینی که نه تنها مسافران را غافلگیر میکند، بلکه نمایی بی نظیر از سبک زندگی و خصوصیات فرهنگی این ناحیه را به نمایش میگذارد. این هتل دارای 6 نمونه اقامتگاه با سبک های مختلف و امکانات متفاوت است.

هتل اس تی رجیس استانبول

هتل اس تی رجیس استانبول

هتل رجیس در منطقه ای خوش آب و هوا به نام Nisantasi واقع شده و اطراف آن پر است از رستوران ها، کافی شاپ ها، بازارچه ها و گالری های هنری متفاوت. خود هتل نیز، دارای 2 نمونه رستوران متفاوت است، یکی در بالاترین نقطه ی ساختمان، با فضایی دوستانه و صمیمی و دیگری در واقع رستورانی است که به سبک مدل های فرانسوی ساخته شده است. این رستوران ها عمدتا محلی برای سرو مشروبات الکی هستند و در کنار آن، غذا نیز تهیه میکنند اما خیالتان راحت که امنیت ترکیه برای گردشگران همیشه تضمینی است.

هتل رجیس دارای 108 اتاق و 10 سوییت است که یکی از این سوییت ها به سبک فوق  لوکس و با ظرافت و زیبایی تمام، طراحی و تزیین شده است. مطمئنا همه ی مهمانان از سرویس های سفارشی و ویژه ی این هتل بسیار لذت خواهند برد. این هتل در سال 2017 افتتاح شده و یکی از لوکس ترین و محبوب ترین هتل های استانبول است.

بهترین هتل های ساحلی ترکیه

هتل المپوس در آنتالیا؛ ساحل سیرالی یکی از زیبا ترین سواحل شنی ترکیه است که همواره به دلیل استقبال مردم از آن، مورد حمایت دولت قرار گرفته و به گسترش امکانات آن توجه ویژه ای شده است. این ناحیه دارای پوشش گیاهی بسیار زیبا، جنگل های بی نظیر و مناظرساحلی منحصر به فرد است. هتل المپوس واقع در این ناحیه، اقامتگاهی است برای علاقه مندان به تفریحات دریایی.

بهترین هتل های ساحلی ترکیه

هتل هیلتون دالامن ترکیه

یکی از زیبا ترین هتل های ساحلی است که از مرکز شهر Sarigerme حدودا 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل، ساحل اختصاصی خود را دارد، به همراه 10 استخر در فضای بیرونی و داخلی. این هتل علاوه بر فراهم آوری سرگرمی های مختلف آبی، مکانی ویژه برای قرارهای کاری و تجاری دارد.

هتل هیلتون دارای 23 رستوران و کافی شاپ است که مطمئنا مهمانان را در انتخاب نوع غذا دچار مشکل خواهد کرد. هتل رویال ونیک و هتل لوکس کالیستا نیز از جمله بهترین هتل های ساحلی ترکیه هستند.

نتیجه گیری مجله ماه در مورد بهترین هتل های ترکیه

کشور ترکیه، اغلب به داشتن سواحل زیبا و منحصر به فرد معروف است و مسافران و گردشگران به منظور استفاده از تفریحات این مناطق ساحلی راهی آنجا میشوند. طبق تحقیقات مجله اینترنتی ماه  بی شک، هتل های ساحلی در این مناطق جزء بهترین هتل های ترکیه هستند که میتوانند رونق بیشتری داشته باشند اما جالب اینجاست که حتی ارزانترین هتل های آنتالیا ترکیه نیز از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند و این خود نشان از پیشرفت اروپایی این کشور است.

[rs_post_grid cats=”37″ show_author=”no” post_per_page=”12″]
ممکن است شما دوست داشته باشید
نمایش نظرات (1)