برترین لپ تاپ های 2017

لپ تاپ ها جزء آن دسته محصولاتی هستند که معمولاٌ به صورت جداگانه و مستقل عرضه نمی شوند. بلکه هر مدل، در واقع مدل های قبل از خود را تکمیل میکند. معرفی برترین لپ تاپ های 2017 را در بخش تکنولوژی مجله ماه آماده کرده ایم تا مروری باشد برای کسانی که اولین بار قصد خرید لپ تاپ دارند. اگرچه اکنون مدل های جدید تری نیز در بازار هستند اما دانستن تغییرات مدل های جدید خود کمکی به روند خرید آن می کند. در این عرصه؛ 3 پلت فورم معروف chrome os, windows, mac Os نیازهای مختلف کاربران را به خوبی برطرف میکنند.

لپتاپ سامسونگ کروم بوک پرو جزو برترین لپ تاپ های 2017

این لپ تاپ در اصل به گونه ای طراحی شده که جایگزین تبلت های اندروید باشد. Chrome book Pro با قابلیت نصب انواع برنامه های اندورید و در صدر آن ها، google chrome os طراحی شده که نمایشگر آن تا 360 درجه چرخش دارد. یعنی حالتی که شما می توانید آن را به یک صفحه ی مسطح تبدیل کنید. با استفاده از قلم مخصوص، می توانید برنامه های Adob’s creative cloud را بهتر مدیریت کنید. این سامسونگ کروم بوک پرو با نمایشگر QHD بهترین کیفیت را ارائه می دهد.

رزولوشن QHD، در واقع قابلیتی است که شرکت مایکروسافت نیز در اغلب محصولات خود از آن استفاده می کند. پورت USB از نوع C و پردازشگر هوشمند 3 هسته ای، به شما این اطمینان را می دهد که چند سال آینده با سامسونگ chrome Pro می توانید به روز باشید.

لپتاپ سامسونگ کروم بوک پرو جزو برترین لپ تاپ های 2017

Dell XPS 15 touch

در چندسال اخیر خط تولید لپتاپ های Dell همواره مورد توجه کاربران بوده است. در لیست برترین لپ تاپ های 2017، شرکت dell نسخه 1*2 ازXPS 13 را عرضه  کرده است. اما کمی بعد XPS 15 touch جایگزین شد و امکانات خاص این مدل  جدید باعث شد تا نمونه ی قبلی به کلی از نظر کاربران، فراموش شود. از خصوصیات عمده ی این لپ تاپ زیبا؛ نمایشگر4K، کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 960 و پردازشگر i7 است. اگرچه ممکن است این مدل عملکردی شبیه به دیگر محصولات درجه ی یک موجود در بازار را نداشته باشد، اما حداقل یک جایگزین مناسب برای سیستم های رومیزی است.

لپ تاپ سرفیس پرو مایکروسافت 2017

لپ تاپ سرفیس پرو مایکروسافت 2017

از بسیاری جهات میان Surface loptop  و نمونه ی Macbook Pro ساخت مایکروسافت، شباهت های بسیاری وجود دارد. در واقع می توان گفت که زمینه ی اصلی این مدل، برگرفته از لپ تاپ های ساخت مایکروسافت با اندکی تغییرات است. علاوه بر این، از جهاتی نیز به surface Pro شبیه است، اما در نوع خود، بهترین و زیباترین می باشد. سرفیس پرو 2017 اگرچه عملکرد مطلوبی شبیه به مدل هایی مثلMacBOOK ندارد، اما دست کم از نظر قیمت به صرفه بنظر می آید. این محصول در سال 2017 با قیمت فقط 999 دلار عرضه می شد.

نرم افزار سیستم عامل نصب شده بر روی این لپ تاپ، Windows os است که قابلیت هر برنامه ای را ندارد. ولی شما می توانید با حذف این نسخه، از نسخه ی جدید windows 10  در این دستگاه استفاده کنید.

هوآوی مک بوک ایکس (Macbook x)

اولین ویژگی این لپ تاپ، شباهتش با  Ao MacBook است. خصوصیات دیگراین دستگاه عبارتند از اسکلت آلومینیومی، ضخامت و وزن کم، طراحی منحصر به فرد، دسترسی محدود به پورت های اتصال( فقط پورت USB C و جک هدفون) و نداشتن سیستم خنک کننده است. به هرحال اگر به دنبال لپ تاپی با خصوصیات ویژه ی MacBook Pro هستید ولی قدرت خرید آن را ندارید، می توانید هوآوی مک بوک ایکس را جایگزین کنید.

Razer Blode Steath 4K

تاکنون اغلب تمرکز شرکت Razer بر تولید لپ تاپ هایی است که عمدتا برای ساپورت بازی های کامپیوتری طراحی می شود. اما در نمونه جدید که در لیست برترین لپ تاپ های 2017 قرار گرفته است؛ Bazer Blode Steath، علاوه بر بازی، عملکرد های شگفت انگیز دیگری نیز از این لپ تاپ نشان می دهد. این محصول با خصوصیات منحصر به فرد و پردازشگر فوق العاده، به راحتی می تواند با دیگر نوت بوک های موجود در بازار رقابت داشته باشد.

مک بوک 2017

پیش از این نیز لپ تاپی با همین نام به بازارعرضه شده بود. اما برخلاف نمونه ی قبلی، مدل 2017 این محصول اپل، یک لپ تاپ کاربردی برای استفاده ی عموم نیست. طراحی این مدل بی نظیر است. همان ظاهری که اغلب کاربران تخصصی، انتظار دارند. این طراحی ساده، اقتصادی و مدرن است و می توان گفت یک نمونه ی بی نقص بحساب می آید.

مک بوک 2017

برخی امکانات و ویژگی های این لپ تاپ، در واقع بستگی به نوع استفاده شما از آن دارد. برای مثال، فقط یک پورت USB دارد. در 90 درصد موارد، یک پورتUSB برای لپ تاپ کافیست. اما اگر شما نیاز داشته باشید که به طور همزمان، هم دستگاه را شارژ کنید و هم لپ تاپ را به هارد خارجی متصل کنید، این ممکن است جزء عیوب دستگاه به شمار آید.

پردازشگر این دستگاه از نوع Koby Lake و 3 هسته ای است. اگر از این لپ تاپ برای ویرایش فیلم یا نصب بازی های متعدد استفاده می کنید، اگر چه جزو برترین لپ تاپ های 2017 است؛ اما باید گفت که نباید انتظار عملکرد بالایی از آن را داشته باشید. زیرا سرعت آن، مناسب چنین کاربردی  نیست. با این حال در نسخه ی جدید، ظرفیت RAM و سرعت SSD، افزایش یافته است. این محصول با قیمت 1299 دلار در بازار مشتریان شرکت اپل عرضه می شود.

لپ تاپ لنوو  thinkpad x1 yoga

در سال های متمادی، شرکت لنوو با محصولات Think Pad پا به عرصه ی رقابت محصولات الکتریکی گذاشته است. لنوو این بار در سال 2017، محصولی با نام Think pad X1 Yoga را ارائه داده است. لپ تاپ یا تبلت، تفاوتی ندارد که شما از این مدل به چه منظوری استفاده می کنید. مسئله مهم این است که با یک ابزار به روز با عملکرد عالی در صفحه کلید، پردازشگر و صفحه ی لمسی جزو برترین لپ تاپ های 2017 روبه رو هستید.

لپ تاپ لنوو  thinkpad x1 yoga

طراحی منحصر به فرد و زیبای یک دستگاه به این معنی نیست که عملکرد و اجزای داخلی آن، کیفیت مطلوبی ندارد. چنان چه مدل هایی از جمله مایکروسافت SurFace Pro و SurFace Book این ادعا را ثابت کرده اند. اگر به استفاده از صفحه ی لمسی، عادت کرده باشید، باید گفت نمایشگر صفحه ای این لپ تاپ با سرعت عملکردی بالا، این امکان را دارد تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

لپ تاپ HP Elitebook X 360 G2

HP Elitbook X 360 G یکی از باریک ترین لپ تاپ هایی است که تا کنون دیده اید. از جمله خصوصیات دیگر لپ تاپ؛ ضمانت طولانی مدت، عمر بالای باتری، طراحی زیبا و چشم نواز، سرعت بالا، امنیت بالا و گرافیت عالی است. عملکرد این مدل به گونه ای است که هم برای کاربردهای اداری و هم به عنوان یک ابزار بازی، مناسب است.

لپ تاپ HP Elitebook X 360 G2

لپ تاپ دل ایکس پی اس 13

مدت ها پیش از این که سامسونگ و اپل، کار ساخت تلفن های هوشمند مسطح را آغاز کنند، در تلاش بودند تا در محصولات خود، از نمایشگرهای کاملاٌ مسطح استفاده کند. شرکت دل، لپ تاپ های متعددی با این نام به بازار عرضه کرده است که اخیرا دو مدل از آن ها جزو برترین لپ تاپ های 2017 به شمار آمدند. اندازه ی نمایشگر، 3/13 اینچ و از نوع QHD است. پردازشگر این لپ تاپ نیز از نوع Koby lake است که در کنار وزن و ضخامت کم، یک وسیه ی ایده آل برای استفاده بشمار می آید.

لپ تاپ دل ایکس پی اس 13

نتیجه گیری مجله ماه در مورد برترین لپ تاپ های 2017

اگرچه در این دسته بندی ASUS جایی نداشت اما مجله اینترنتی ماه شما را به مطالعه مقاله ای در مورد ASUS Zenbook s 2018 دعوت می کند تا اطلاعات کاملی کسب کنید. همچنین کارشناس ما بر این باور است که برترین لپ تاپ های 2017 در کنار مزایای خوبی که دارند با قیمت های مناسبی به بازار عرضه شده اند. شما می توانید با هزینه کم از لپتاپ های ارزان قیمت 2017 استفاده کنید اما این لپ تاپ ها معایبی هم دارند که می توان از آن ها چشم پوشی کرد .

[rs_post_grid cats=”50″ show_author=”no” post_per_page=”12″]
ممکن است شما دوست داشته باشید
نمایش نظرات (1)