آیپد پرو 2018 معرفی شد

معمولا تمامی برندهای معروف دنیا در تلاشند تا هر سال محصولاتی جدید و به روز شده با امکاناتی مطابق آن پیشرفت ها ارائه دهند. شرکت اپل نیز که سردم دار محصولات ارتباطی است، از این قائله مستثنی نیست و معمولا با طراحی های جدید، کاربران خود را شگفت زده می کند. همانند سال های قبل، در اواخر 2018 نیز شاهد عرضه یک مدل جدید از تبلت های اپل با نام ویژه آیپد پرو خواهیم بود. آیپد پرو 2018 اپل نه تنها از نظر ظاهری، بلکه از لحاظ کارکرد سخت افزاری و نرم افزاری نیز یکی از بهترین هاست. در واقع مجموعه ای از تجارب چندین ساله اپل در طراحی انواع تبلت ها می باشد. هر چند فقط چند روز از رونمایی این تبلت بیشتر سپری نشده است، اما کارشناسان تکنولوژی مجله ماه، اطلاعات مختصری در مورد خصوصیات این تبلت جمع آوری کرده اند.

آیپد پرو 2018 اپل

معمولا محصولات اپل، همیشه جزء خاص ترین تولیدات الکترونیکی است که در بسیاری از موارد دارای قیمت بسیار بالایی است، هر چند وجود چنین کیفیت و امکاناتی با قیمت محصول همخوانی دارد، اما به هر حال از قدرت خرید افراد معمولی خارج است. این محصول با قیمت تقریبی 799 دلار عرضه می شود که البته با توجه به تنوع رنگ و حجم حافظه داخلی، ممکن است کمی تفاوت قیمت در آن مشاهده شود.

طراحی فراتر از انتظار آیپد پرو 2018

یکی از مواردی که احتمالا در اولین برخورد با آیپد پرو 2018 نظر اغلب مخاطبان را به خود جلب می کند، تغییر در شکل ظاهری تبلت است که استفاده از آن را راحت تر می کند. ضخامت تبلت تا حد زیادی به نسبت نمونه های قبلی کاهش یافته و ظرافت آن به اندازه یک گوشی همراه است. اگر چه دکمه home مانند آیفون x از صفحه نمایش حذف شده، اما به هر حال فضای کافی برای تعبیه دوربین سلفی، سیستم سنسور تشخیص چهره و موردی از این دست در لبه بالایی گوشی وجود دارد.

بیشتر امکانات آیپد پرو 2018 به گونه ای طراحی شده که به نظر می رسد در حال کار با یک گوشی هوشمند هستید و این شاید نشان از ظرافت محصول است. قاب دور تصویر دارای ضخامتی مناسب است، به طوری که کار با تبلت را مشکل نمی کند. علاوه بر این، لبه های دستگاه کمی حالت منحنی دارد که نگه داشتن وسیله ای با این ابعاد را در دست، آسان تر می کند. قلم کاربردی این تبلت با طراحی گرد، دارای خاصیت آهنربایی است که به راحتی به لبه فلزی تبلت چسبیده و با اتصال به آن شارژ می شود. در واقع دارای قابلیت شارژ بی سیم است.

طراحی فراتر از انتظار آیپد پرو 2018

امکانات جدید در آیپد پرو جدید

فناوری تشخیص چهره موجب شده تا بتوان هم در حالت عمودی و هم در حالت افقی، برای باز کردن قفل صفحه با مشکل خاصی رو به رو نباشیم. به علاوه تغییرات جالب دیگری نیز در ظاهر محصول ایجاد شده، از جمله وجود پورت USB C که به شما این امکان را می دهد تا دوربین، گوشی یا هر وسیله دیگری را با استفاده از کابل ویژه به تبلت متصل کنید. از این پورت، برای شارژ تبلت نیز استفاده می شود.

یکی دیگر از امکانات ویژه ipad pro 2018، وجود چند مگنت در لبه پایینی تبلت است که امکان اتصال صفحه کلید هوشمند را به دستگاه فراهم کرده است. استفاده از این صفحه کلید در تبلت بسیار راحت بوده و با آن می توان همانند یک لپ تاپ بسیاری از فعالیت های حرفه ای مثل کار با برنامه های نقشه کشی یا ویرایش عکس و فیلم را انجام داد. اپل معمولا همواره در تلاش بوده تا بتواند با تولید و طراحی یک محصول جدید، کیفیت آن را نیز متناسب با امکانات به روز، ارتقا دهد.

آیپد پرو 2018 با نمایشگری بی نظیر

نمایشگر آیپد پرو 2018 نیز نسبت به مدل های قبلی تولید اپل، دارای کیفیتی بی نظیر است که به جرات می توان گفت تبلتی با این میزان کیفیت و رزولوشن تصویر در بازار موجود نیست. پنل نمایشگر از نوع جدیدترین فناوری پنل های LED است. از خصوصیات عمده نمایشگر در این تبلت که به نظر می رسد برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفته، بهره مندی از فناوری Retina است که تا 4 برابر شفافیت و کیفیت تصویر را افزایش داده است. میزان رزولوشن این پنل 2224*1668 پیکسل است، در واقع تراکم 264 پیکسلی در هر اینچ دارد. بسیاری از ویژگی های فنی آیپد پرو 2018 از نظر عملکرد نمایشگر، شبیه به گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس است.

پردازشگر و عملکرد آیپد پرو 2018

همان طور که گفته شد، تراشه به کاربرد شده در این تبلت از نوع A12 Bionic است که به راحتی توانسته از پس تمامی کاربرد های آن برآید. البته از آنجایی که این محصول به تازگی وارد بازار شده، هنوز نمی توان اطلاعات دقیقی از نحوه عملکرد سخت افزاری آن ارائه داد، زیرا کارشناسان هنوز تمامی ابعاد کارکرد دستگاه را مورد بررسی و مقایسه قرار نداده اند.

دوربین آیپد پرو جدید اپل

دوربین اصلی تبلت، دارای کیفیتی 12 مگاپیکسلی و دوربین جلو 7 مگاپیکسلی است. معمولا استفاده از دوربین تبلت برای گرفتن عکس زیاد مرسوم نیست، مگر در شرایط خاص. به همین دلیل طراحان زیاد توجهی به افزایش کیفیت دوربین نداشته و تلاشی برای ارتقای آن نمی کنند. اما از آن جایی که آیپد پرو 2018 مجهز به سنسور تشخیص چهره است، قطعا دوربین سلفی باید بسیار دقیق تر طراحی شده باشد.

مشخصات فنی اپل آیپد پرو مدل 2018

  • نمایشگر: 11 اینچ از نوع LCD با فناوری رتینا و رزولوشن 2224*1668 پیکسل
  • پردازشگر: A12 Bionic
  • دوربین: دوربین پشت 12 مگاپیکسل و دوربین جلو 7 مگاپیکسل
  • حافظه: 64، 256، 512 گیگابایت و ظرفیت 1 ترابایتی آن نیز موجود است.
  • باتری: 29.37 وات ساعت
  • سیستم عامل: IOS 12

مشخصات فنی اپل آیپد پرو مدل 2018

براساس گزارش مجله تکنولوژی اینترنتی ماه تمامی اطلاعات ارائه شده، در حقیقت همان گزارشاتی است که کارشناسان اپل در طول زمان معرفی محصول بیان کردند. مطمئنا برای شناخت بهتر کیفیت و عملکرد آیپد پرو 2018 باید منتظر بود تا کارشناسان جنبه های مختلف را مورد بررسی قرار داده و از نقاط قوت و ضعف آن، پرده بردارند. اما قطعا اپل نهایت تلاش خود را جهت تولید محصولات به روز با کیفیت عالی انجام داده است.

[rs_post_grid cats=”49″ show_author=”no” post_per_page=”12″]
ممکن است شما دوست داشته باشید
نمایش نظرات (1)