بازی های برتر آیفون (قسمت دوم)

در مقاله های قبل که هدف معرفی 10 بازی برتر آیفون قسمت اول بود؛ توضیح داده شد که اگر مایلید تا به بازی های مورد نظر خود در موبایل دسترسی راحت تری پیدا کنید و بازی های برتر آیفون را امتحان کنید، حتما از گوشی های سری پلاس آیفون خریداری کنید. چراکه لذت و راحتی بازی با موبایل را با کمک صفحه نمایش بزرگ و سخت افزار قوی، با هم خواهید یافت.

بازی های برتر آیفون از نظر مخاطبان

در ادامه برخی از بهترین و محبوب ترین بازی های آیفون را به شرح آورده ایم که ممکن است برای شما هم جالب باشد. این بازی ها بر اساس برخی معیار های استقبال، تفکیک شده اند و در اختیار کاربران قرار گرفته اند.بازی های برتر آیفون از نظر مخاطبان

The Bat He Of Poly Topia

در ابتدای این بازی، شما یک شهر کوچک در میان افرادی غریبه هستید. یک جنگجو در مکانی ناشناخته. این بازی 30 مرحله کاوش و جای گیری و یا جستوجو برای کشف فناوری های جدید و مناطق جدید دارد. بیشتر قسمت های بازی بر اساس قوانین و سیاست های خاصی طراحی شده تا بهترین استفاده را از منابع در دسترس داشته باشید.

آیا بودن در جنگل، شکار حیوانات و استفاده از آن ها مفید خواهد بود یا جستوجو برای یافتن فناوری های جدید و فتح پیروز مندانه ی شهرها؟ در واقع تبلور این نوع انسانیت و انسان دوستی اخیرا در بازی های آیفون فراوان به چشم می آید. برای افزایش امتیاز و پیشروی در بازی، محیط آن قدری پازل گونه است. باید بدانید که چطور در کمترین زمان و با داشتن منابع در دسترس، بهترین نتیجه را به دست آورید.

برای کسانی که بازی های خشن را دوست دارند، مرحله ای وجود دارد که در آن باید همه ی رقبا را کشت تا زمانی که فقط یکی از آن ها باقی بماند. در هر حال، این یک بازی هیجان انگیز، سرگرم کننده و رایگان از مجموعه بازی های آیفون است. اگر علاوه بر بازی علاقه به اخبار موبایل نیز دارید می توانید مقاله ما در مورد نسل جدید آیفون را نیز مطالعه کنید.

Disc Drivin 2

وقتی در مورد یک بازی سرعتی صحبت می شود، احتمالا بازی های مرحله ای اولین چیزی نیست که به ذهن خطور می کند. اماDisc Drivin2  با تمام سرعتی که دارد، در چند مرحله انجام می شود. طراحی این بازی بیشتر خشن است. اما قدری سرگرمی و خنده هم چاشنی بازی است ولی در کل صرف نظر از خنده دار بودن، بازی سرگرم کننده ای است. مرحله ای را انتخاب کرده، به صورت تصادفی یک محیط خاص با یک رقیب برای شما مشخص می شود، و شما صفحه ی دیسک خود را پرتاب می کنید. این بازی محدودیت زمانی ندارد.

با حوصله می توانید مراحل را پشت سر گذاشته و هر مرحله ای را که مایل باشید انتخاب کنید. این بازی شامل 15 مرحله و به صورت آنلاین می باشد که حداکثر با 10 نفر هم زمان می توانید در یک مرحله رقابت کنید. با وجود این که در نمونه ی رایگان این بازی، برخی مراحل حذف شده، اما باز هم بازی هیجان انگیزی است.

Date wing

اولین نکته ی قابل توجه در مورد Data wing این است که این بازی یک بازی چند مرحله ای است که از سطح پایین شروع شده تا سطح پیشرفته ادامه می یابد. شما یک کشتی مثلثی را هدایت می کنید و در یک حالت سکون، کشتی را روی عرشه تحت نظر گرفته و با دشمن در حال مبارزه هستید. اما زمانی که کشتی، چیزی را هدف قرار میدهد، منفجر نمی شود، بلکه بال هایی از آن بیرون آمده و شما را به تلاش بیشتر تشویق می کند.

بازی هیجان انگیزی است، محدودیت زمانی دارد، کشتی هایی را که باید از بین ببرید قبل از تمام شدن وقت مشخص می شوند. اما بازی در برخی مراحل قدری از هیجان باز می ایستد در این مراحل باید به جستوجوی غار و لکیر بپردازید و از محیط برای رفتن و صعود به ارتفاعات استفاده کنید. با این توضیحات ممکن است این بازی قدری خسته کننده و بی معنی به نظر برسد اما هنوز هم یکی از پرطرفدارترین بازی های آی او اس (IOS) است .

Shadowgun Legends

در این بازی، فقط یک شخصیت یعنی  بازیکن وجود دارد که در اصل یک تیر انداز سنگ دل است. این بازی در واقع اولین بازی از سری برنامه های بازی موبایل است. به راحتی با دو انگشت شصت راست و چپ می توانید حرکت ها را کنترل کنید. یکی از ویژگی های آن، شلیک خودکار به هر غریبه است که در صحنه ظاهر می شود. در واقع اسلحه شما یک حسگر فعال دارد.

این بازی چند مرحله ی متصل به هم دارد و در حقیقت یک ماموریت چند مرحله ای است. به دلیل سرعت بالای آن، بیشتر شبیه بازی هایی به نظر می رسد که با ذخیره ی زمانی، امتیاز کسب می شود. داستان بازی یک داستان فراموش نشدنی است. اگرچه بازی رایگان است اما برای عملکرد بهتر، می بایست در بعضی مراحل برای خرید سلاح، پول پرداخت کرد.

Pin out

Pin out  در واقع شکل بازسازی شده ی بازیpin ball  است با داستانی بی پایان. جدولی پیش روی شما قرار داده می شود و باید قبل از پایان زمان بازی ، آن را درست انجام دهید. بازی ساده ای به نظر می رسد، اما به نسبت pin ball  قدری هیجان انگیزتر و سریع تر است. 8 مرحله و پس زمینه ی مختلف برای این بازی وجود دارد. محیط ساده و بدون جزئیات آن برای نصب بر روی آیفون به نسبت نمونه های قدیمی pin ball مناسب تر است.

Threest Free

هرپلت فرمی نیاز به یک بازی عالی با طراحی منحصر به فرد دارد و به نظر می رسد زمانی کهThrees  طراحی شد، فقط می توان انتظار داشت که کاری از آی او اس (IOS) باشد. با وجود مراحل زیاد، اما بازی  Threesبسیار ساده و هیجان انگیز است. در واقع بازی با اعداد است. این بازی ممکن است در ابتدا نظر شما را به خود جلب نکرده باشد، اما زمانی که آن را آغاز کردید، جداشدن از بازی کار سختی است.

Power Hovere

 اگر به بازی های جنگی که در آن بازیکن نقش رئیس گروه را دارد، علاقه مند هستید، Power Hovere  را حتما امتحان کنید. در حالی که در حال مبارزه هستید، یک هرم می سازید و سپس از میان لیزرهایی که در مسیر وجود دارد عبور کرده و به طرف دیگر هرم می روید. ماموریت شما ساختن تونل هایی است که اهرام را به هم متصل می کند.

Spacet team

 در این بازی چند مرحله ای و رقابتی، دشمن قصد ورود به کشتی شما را دارد، و شما باید از دسترسی او به موتور خانه جلوگیری کنید. یکی از معایب این بازی این است که کلید های تعبیه شده در آن، قدری دور از دسترس است و سرعت آن را کم می کند.

Asphalt 8

محیط این بازی به قدری یاد آورReal Rasing 3  است . فضای بازی شاد، مفرح و رنگارنگ است و ببینده را خسته نمی کند.

The wintness

شما در یک جزیره تنها هستید و اطراف شما پر است از معما. بازی بسیار  پیچیده ولی در عین حال ساده است. بعضی از معماها بسیار ساده و واضح است. آن ها در یک صفحه نمایش روبروی شما نشان داده می شوند. یک پازل کلی تر نیز طراحی شده که با عبور از هر مرحله، یک قسمت از آن تکمیل می شود. بعضی از بازی ها پس از برنده شدن در هر مرحله، دستیابی شما به امکانات جدیدتر را فراهم میکند. بعد از این که راه حل مناسب برای حل معماها را یافتید، هیجان بازی بیشتر خواهد شد.

این بازی برای دوستداران پازل، افرادی که حضور در موقعیت های چالش برانگیز را دوست دارند و علاقمند به کشف جزئیات هستند مناسب است. کسانی که به دنبال فعالیت و هیجان هستند یا بازی های پازل مانند را نمی پسندند نصب این بازی را متوقف کنند!

[rs_post_grid cats=”36″ show_author=”no” post_per_page=”4″]
ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید