مجله اینترنتی ماه

لازم است بدانیم که مجله اینترنتی ماه یک مجله دیجیتال است که مجموعه ای از اخبار جدید و پرطرفدار را  در زمینه های تکنولوژی، گردشگری، خودرو و علمی دربر می گیرد. این سایت شامل بخش هایی از جمله آخرین اخبار مربوط به تکنولوژی ها با زیر مجموعه موبایل، کامپیوتر، واقعیت مجازی و غیره همچنین آخرین بررسی ها و خبر های مربوط به دنیای خودروها و نیز مطالب آموزنده علمی و گردشگری میباشد. ما در تلاش هستیم تا جدیدترین اخبار و مقالات را در بهترین قالب ارائه کنیم.

درباره مجله اینترنتی ماه

 هدف ما تبدیل شدن به یک منبع عادل و معتبر دست اول در میان پایگاه های اطلاع رسانی در شبکه های اینترنتی است و همواره در تلاشیم تا به این هدف  دست یابیم. به همین خاطر، کلیه مطالبی که شما در این درگاه مطالعه می فرمایید حاصل تلاش و تحقیق شبانه روزی کارشناسان این مجله می باشد که بدون شک بدون هیچ گونه کپی برداری از منبع فارسی مشابه تهیه شده و کاملا معتبر و مستند است.

تماس با مجله اینترنتی ماه

برای گزارش هرگونه شکایت در مورد فعالیت مجله ماه از طریق ایمیل یا تلفن در بخش تماس با ما اقدام کنید. برای ارتباط موثرتر با کارشناسان ما در بخش شکایات و انتقادات لطفاٌ به موارد زیر توجه کنید و این اطلاعات را در اختیار اپراتور ما قرار دهید:

  • نام – شماره ی تماس یا آدرس ایمیل، راه ارتباطی
  • نام برنامه ای که از سایت ما به عنوان منبع استفاده کرده اند.
  • خلاصه ای از  مقاله یا نوشته اعلام شده با ساعت و تاریخ

همچنین لازم است بدانید که پیشنهادات و انتقادات شما نسبت به مجله ماه می تواند بیشترین تاثیر گذاری را در زمینه پیشرفت و ارائه مطالب جدید و مفید داشته باشد. چرا که ما به پشتوانه حمایت و نظرات مخاطبین خود توانمندیم تا پله های طرقی و پیشرفت را طی کنیم. ما را منت بگذارید و از نظراتتان بهره مندمان کنید.

[rs_post_grid cats=”36,38,37,43″ show_author=”no” post_per_page=”12″]
ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید