شایعات قابل قبول درباره آیفون های جدید

طبق آخرین اخبار قرار است آیفون های جدید با صفحه نمایش بزرگ تر از آیفون x، روش نوین برای شارژ و سرعت بیشتر شارژ به بازار عرضه می شوند. مجله ماه در این مقاله به بررسی برخی از شایعات قابل قبول درباره آیفون های جدید و توضیحی مختصر در مورد آن ها پرداخته است.

اپل طی یک خبر اعلام کرد که قرار است از گوشی های جدید خود رونمایی کند. دو ساعت بعد از این خبر آیفون XS و XS Plus به بازار عرضه شدند. کارشناسان بر اساس صحبت هایی که در آن خبر شده بود بر این عقیده هستند که این مدل ها جعلی می باشند. البته هر دو این گوشی ها دارای نسخه ی OLED در نمایشگر خود و رنگ طلایی منحصر به فرد گفته شده درباره ی گوشی های جدید ساخت شرکت اپل بودند.

شایعات قابل قبول درباره آیفون های جدید شرکت اپل

بنظر می رسد یکی از شایعات قابل قبول درباره آیفون های جدید این است که شرکت اپل در فکر ساخت گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ تر از گوشی های حال حاضر می باشد. اپل در سال جاری قرار است آیفون XS را با صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED به بازار عرضه کند. این در حالی است که آیفون ایکس صفحه نمایش 5.8 اینچی دارد. شنیده ها حاکی از آن است که هم چنین اپل در پی ساخت گوشی به نام آیفون 9 است که به دلیل نداشتن دوربین دوگانه پشت، قیمتی ارزان تر از بقیه گوشی ها اخیر این شرکت خواهد داشت.

شارژ سریع با کابل USB C

گرچه تمام گوشی های هوشمند ساخت این شرکت قابلیت شارژ سریع را دارند و هنگام خرید در جعبه یک کابل USB C ارائه می شود، اما گفته می شود که در گوشی های جدید از نسل بعدی این شارژر ها برای هرچه سریع تر شارژ کردن گوشی استفاده شده است. این شارژر ها با نام USB-C lighting برای شارژ گوشی های آیفون XS، آیفون 9 و آیفون XS plus که در سی دقیقه 50 درصد از باتری را شارژ می کند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

قابلیت شارژ بی سیم در آیفون XS Plus

شایعات از شارژر بی سیم و قابلیت شارژ سریع تر این گوشی خبر می دهد. طبق گفته کاربران صفحه بزرگ آیفون XS plus باعث گرم شدن این گوشی در هنگام استفاده از آن می شود که در نسل جدید، استفاده از شارژر بی سیم این مشکل را تا حد زیادی حل کرده است.به گفته ی شرکت اپل، گوشی های جدید اپل دارای یک شارژر بی سیم با قابلیت شارژ سریع تر هستند که به عنوان یک گام بزرگ در دنیای فناوری شناخته شده است.

 

آیفون های جدید با قیمت های پایین تر

هدف شرکت اپل ساخت گوشی های ارزن قیمت است که با ساخت گوشی های 6.1 اینچی تک سیم کارته با قیمتی در حدود 600 دلار و نوع دو سیم کارته آن با قیمت 650 دلار، در پی تحقق این هدف قرار گرفته است. روزنامه ی اقتصاد تایوان خبری مبنی بر این که آیفون XS با قیمتی در حدود 899 دلار یعنی 100 دلار کم تر از آیفون X به بازار عرضه می شود را منتشر کرد. در همین راستا قیمت آیفون XS plus را حدود 999 دلار پیش بینی کرده است.

آیفون های جدید با رنگ های جدید

تحلیل گران شرکت 9to5mac بیان کرده اند که شرکت اپل قصد دارد آیفون 6.5 اینچی را در سه رنگ سفید و مشکی و طلایی همراه با ال سی دی هایی به رنگ آبی، سفید، نارنجی، قرمز و خاکستری در دسترس مشتری قرار دهد که این مورد نیز از شایعات قابل قبول درباره آیفون های جدید می باشد.

دوربین اصلی سه گانه در آیفون های جدید

طبق آخرین اخبار گفته می شود که آیفون در پی استفاده از دوربین اصلی سه گانه برای بالا بردن کیفیت عکس ها در گوشی های خود می باشد. قرار است که این نوع دوربین در گوشی های ساخت سال 2019 اعمال شود. ولی در حال حاضر گوشی های این شرکت با دوربین دوگانه و یک فلش به بازار ارائه می شود.

فیس آیدی قدرتمند در آیفون های جدید

آیفون های جدید دارای قابلیت تشخص چهره ی بسیار قدرتمندی هستند. این قابلیت از سال گذشته در آیفون x خود را به یکی از قابلیت های مهم و کاربردی در گوشی های اپل تبدیل کرد. لازم به ذکر است که این تکنولوژی یکی از امن ترین امکانات است، ولی بدان معنی نیست که نیاز به ارتقا ندارد. از جمله پیشرفت های بالقوه ی این نسل، می توان به نسل 2 فیس آیدی که دارای سنسور قوی و قدرتمند است اشاره کرد. این سنسور توانایی باز شدن سریع تر، پشتیبانی از چهره های متعدد و محدوده ی نزدیک دارد.

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، آیفون در پی ساخت گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ تر است. البته باید این نکته را ذکر کنیم که هدف تنها بزرگ تر شدن نمایشگر نیست، بلکه این شرکت قدرتمند در پی بالا بردن کیفیت و شفافیت نمایشگر های خود نیز می باشد. نمایشگر های OLED جدید این شرکت علاوه بر کیفیت بالا، قیمتی در حدود 100 دلار بیشتر نسبت به گوشی های فاقد این نمایشگر دارند.

آیفون SE 2 جایگزین آیفون 7

یکی از شایعات قابل قبول درباره آیفون های جدید اشاره به نوعی گوشی با نام SE 2 که بسیار شبیه به آیفون 7 می باشد، شده است. البته طبق گفته های این شرکت گوشی جدید SE 2 با پردازشگر قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ تر و قابلیت شارژ سریع تر است. پردازشگر استفاده شده در این گوشی A 12، نمایشگر 6.1 اینچی و قابلیت نسل دوم تشخیص چهره می باشد. نکته جالب و قابل توجه درمورد این گوشی قیمت ارزان تر نسبت به بالا رفتن کیفیت و قابلیت ها است.

آیفون XS و آیفون  XS MAX

طبق آنچه اپل گفته است این گوشی ها با صفحه نمایش بزرگ تر 5.8 و 6.5 اینچی با کیفیت بهتر به بازار عرضه شده است. آن چه در مورد این دو نمونه گوشی چشم گیر و قبل توجه است، یک قاب طلایی بسیار زیبا و خیره کننده در اطراف گوشی می باشد. شایعات قابل قبول درباره آیفون های جدید بر این مبنا است که اپل قصد دارد که نام Plus را از گوشی های خود حذف کرده و Max را جایگزین کند. مهمترین شایعات درباره نسل جدید آیفون در این مقاله توسط مجله اینترنتی ماه عنوان شد. امیدواریم اپل در گوشی های جدید خود این شایعات را به واقعیت تبدیل کند.

[rs_post_grid cats=”49″ show_author=”no” post_per_page=”12″]
iphoneآیفون
Comments (2)
Add Comment
  • Javad

    حالا به نظر شما کی به بازار عرضه میشه

    • سردبیر

      با سلام
      عرضه شده اند